Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی روز دوشنبه در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل گردشگری کشاورزی از سوی این وزارت خانه، گفت: این دستورالعمل با هدف بهبود معیشت کشاورزان و توسعه پایدار روستایی، حفظ حقوق و منافع قانونی فعالان بخش گردشگری کشاورزی و استفاده از ظرفیت آنها در جهت پیشبرد اهداف گردشگری و نظارت بر فعالیت و عملکرد آنها، کاهش بیکاری و افزایش درآمد روستاییان و کاهش نامطلوب آثار زیست محیطی مصوب و برای اجرا ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد حمزه زاده اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان بازوی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی می تواند با ظرفیت شرکت های فعال در بخش کشاورزی، از حضور گردشگران و شرکت های گردشگری بین المللی برای جذب سرمایه گذاری، بازاریابی و صادرات محصولات خود استفاده کند.

وی افزود: با اجرای مفاد این تفاهم نامه می توان با استفاده از ظرفیت های سازمان از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با کشاورزی، برگزاری جشنواره رویداد و همایش‌های مرتبط و موضوعی بهره برد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی نیز، هدف اصلی از عقد این تفاهم نامه را توسعه روستائی در قالب تولیدات گردشگر محور اعلام کرد.

شهرام شفیعی افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با ظرفیت نیروی انسانی، آمادگی دارد در زمینه های آموزش تخصصی اعضاء در راستای تربیت راهنمایان تخصصی طبیعت گردی و گردشگری کشاورزی، معرفی برندهای شاخص و برجسته استان در زمینه تولیدات و محصولات کشاورزی، مطالعه، پژوهش و تولید محتوا در ارتباط با اکوتوریسم، گردشگری کشاورزی و گردشگری روستایی، راه اندازی واحد نمونه گردشگری کشاورزی شهری با این سازمان همکاری کند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی امضای تفاهمنامه آذربایجان شرقی میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی امضای تفاهمنامه آذربایجان شرقی میراث فرهنگی وزارت جهاد کشاورزی امضای تفاهمنامه آذربایجان شرقی میراث فرهنگی اخبار کنکور نظام مهندسی کشاورزی گردشگری کشاورزی آذربایجان شرقی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی