Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و به‌منظور تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شریف شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور رئیس، اعضای هیئت‌رئیسه، بسیج کارکنان، بسیج دانشجویی، کانون‌های دانشجویی، کارکنان و استادان این دانشگاه در جوار قبور مطهر شهدا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های سرافرازانه ملت قهرمان در طول هشت سال نبرد مقابل مستکبران و زورگویان جهان و خالق حماسه‌ای جاودان و ماندگار بر صفحه تاریخ دانست.

وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و عزت میهن در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحریر و تحسین وا‌داشت.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی امنیت، پیشرفت و سربلندی امروز کشورها مدیون شهدا ذکر و بیان کرد: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و نباید از ذهن‌ها و یادها فراموش شوند.

وی در این مراسم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره ازخودگذشتگی شهدا در دوران هشت سال مقاومت و دفاع از میهن اسلامی و یادآوری رشادت‌ها و جوانمردی شهدا به نسل‌های آینده و جوانان را از وظایف بسیار سنگین در قبال خون آنان دانست.

در پایان این مراسم با ادای احترام در مزار شهدا، با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر، امام شهدا و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و با نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای گمنام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس عطرافشانی واحد نجف آباد مزار شهدای گمنام آیین غبارروبی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد دفاع مقدس نجف آباد هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران

رضا علیجانی با اشاره به تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی.ان.ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

 ۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت