Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:59:11 GMT

جلسه رای اعتماد به رزم حسینی فردا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۳۱۸

جلسه رای اعتماد به رزم حسینی فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت و برنامه‌های علیرضا رزم حسینی را در دستور کار دارند.

بر اساس رویه اجرا شده در جلسات رای اعتماد وزرا، ابتدا گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت قرائت  می شود. پس از آن دو نماینده مخالف و دو نماینده موافق هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه در مورد برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی نظرات خود را مطرح خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه به «علیرضا رزم حسینی» بعنوان وزیر پیشنهادی صمت نیز ۳۰ دقیقه زمان داده خواهد شد تا در دفاع از برنامه‌های خود صحبت کند.

 وزارت صنعت معدن و تجارت اهمیت غیرقابل انکاری در تامین نیازهای معیشتی و تولید کشور و تحقق شعار جهش تولید در شرایط کرونایی دارد. از سوی دیگر در سال‌های اخیر تحریم‌های یکجانبه ‌آمریکا فشارهای زیادی در قالب سیاست فشار حداکثری علیه ملت ایران اعمال کرده و وزارت صنعت معدن و تجارت در خط مقدم مقابله با این کارزار قرار دارد. موضوعی که نمایندگان مجلس هم در گفت و گوهایی که داشته‌اند بر آن صحه گذاشته اند.

لزوم برون‌رفت بزرگترین وزارتخانه متولی نیازهای معیشتی و تولیدی کشور از شرایط بلاتکلیفی نکته‌ای است که نمایندگان بر آن تاکید می‌کنند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد سوابق و کارنامه رزم حسینی هم باعث اقبال نمایندگان به وی شده است. گزینه پیشنهادی وزارت صمت در روزهای اخیر هم با حضور در کمیسیونهای تخصصی مجلس به بیان دیدگاه‌ها و برنامه های خود پرداخته است.

در همین زمینه «همایون سامه‌یح نجف آبادی» نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی به ایرنا گفت: رزم حسینی هم سوابق درخشانی در بخش‌های دولتی داشته‌ و در حوزه‌های صنعت و معدن هم از تجربیات خوبی برخوردار است و با توجه به عملکردش در استانداری دو استان کرمان و خراسان رضوی، می‌تواند این وزارت‌خانه را متحول کند.

به گفته «حجت الله فیروزی» سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلسطبق رصدهای انجام شده رای مثبت نمایندگان را نیز کسب خواهد کرد.

«محمد سبزی» نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی هم بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر وزارت صنعت معدن و تجارت تاکید کرد و گفت: مجلس به علیرضا رزم حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد خواهد داد. زیرا فرصت کوتاهی برای دولت دوازدهم باقی مانده و به مدت طولانی این وزارت خانه با سرپرست اداره شده است و باید سریعتر وضعیت این وزارتخانه مشخص شود که به نظرم رزم حسینی رای می‌آورد.

  «علیرضا سلیمی» عضو کمیسیون صنابع و معادن مجلس هم بر این باور است که مجلس به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد می‌دهد. زیرا در مقطع کنونی رفع مشکلات معیشتی مردم و برخی مسائل اقتصادی مانند جهش تولید از جمله اولویت‌هایی به شمار می‌رود که باید هر چه زودتر مدنظر دولت و مجلس قرار گیرد.

«محمدرضا دشتی اردکانی» نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز سوابق و تجربه رزم حسینی را نشانی از مناسب بوده او برای وزارت صمت دانست و گفت: وزیر پیشنهادی آقای رییس جمهور در حوزه صنعت و معدن توان بالایی دارد و البته در حوزه بازرگانی و تجارت نیز تسلط کافی را دارد و وی را فردی موفق برای این وزارتخانه می‌بینم.

«سید کاظم دلخوش» نماینده صومعه سرا نیز رزم حسینی را فردی با تجربه و از مدیران توانمند کشور عنوان کرد که می‌تواند مشکلات وزارت صنعت معدن و تجارت را حل کند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا سلیمی علیرضا رزم‌حسینی محمد رضا دشتی اردکانی دولت دوازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا سلیمی علیرضا رزم حسینی دولت دوازدهم مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا سلیمی علیرضا رزم حسینی دولت دوازدهم اخبار کنکور وزارت صنعت معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی رزم حسینی رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد