Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سلطانی مهر، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارم. در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و به احتمال زیاد تا یک هفته دیگر تیم جدیدم را انتخاب می کنم. 

سلطانی مهر در ادامه گفت: از باشگاه‌های تهرانی و شهرستانی پیشنهاد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهم در تیمی باشم که بتوانم پیشرفت کنم و با اثبات توانایی‌های خودم، برای تیم مثمر ثمر باشم. دوست دارم در یکی از تیم‌های تهرانی بازی کنم تا به خانواده ام نزدیک‌تر باشم، اما اگر از یک تیم شهرستانی که امکانات مناسبی دارد، پیشنهاد خوبی داشته باشم، پاسخ مثبت می‌دهم.  

بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر درباره دریافتی خود از این باشگاه اظهار داشت: حدود ۱۵ درصد از قراردادم را گرفته ام.  من ۹ هفته پایانی فصل را در شاهین شهرداری گذراندم و نمی‌دانم جریمه ۳۰ درصدی بازیکنان به خاطر سقوط تیم به لیگ یک شامل من هم می‌شود یا خیر. باید با باشگاه شاهین شهرداری درباره این موضوع صحبت کنم.  

او درباره شکایت از باشگاه شاهین شهرداری به دلیل پرداخت نکردن مطالباتش گفت: مدارک من کامل است و در این هفته مدارکم را به باشگاه شاهین شهرداری ارسال می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

جریمه ۲۰ تا ۳۰ درصدی بازیکنان شاهین شهرداری در پی سقوط تیم به لیگ آزادگان

سلطانی مهر گفت: پس از مشورت با مدیر برنامه هایم تصمیم گرفتم به شاهین شهرداری بروم. برای کمک به شاهین شهرداری به بوشهر رفتم، اما متاسفانه این تیم خوب و ریشه دار به لیگ یک سقوط کرد. برای شاهین شهرداری آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم به لیگ برتر بازگردد تا دوباره دل مردم بوشهر شاد شود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه شاهین شهرداری لیگ ازادگان شاهین شهرداری سلطانی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز حضور داشتند شوراهای برتر استان بوشهر، اعضای شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر که ۶ دوره عضو شورا بودند، تقدیر شد

در این آئین از وحید نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، احمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر، صداقت رئیس شورای اسلامی روستای هلپه‌ای از دشتستان و حیدری رئیس شورای اسلامی بخش امام حسن از دیلم به عنوان شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین از سید علی اکبر فاطمی از شورای اسلامی شهر کاکی، هوشیار از شورای اسلامی شهر بنک، کنگونی اصل از شورای اسلامی تنبک به دلیل اینکه از ابتدای شروع به کار شوراها تاکنون عضو شورا بودند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر، مجید محمودی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و امیری نژاد به عنوان نمایندگان دولت در سطح استان بوشهر به مناسبت تعامل و همدلی با شوراهای شهر و روستاها نیز تجلیل شد.

کد خبر 6088585

دیگر خبرها

  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند