Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@10:22:01 GMT

مصوبات جلسه امروز شورای شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۳۳۷۲

مصوبات جلسه امروز شورای شهر مشهد

در یکصد و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد چند مصوبه از جمله دو لایحه نامگذاری به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه کمک به احداث اردوگاه نگهداری معتادین متجاهر مشهد در این جلسه به تصویب رسید و شورا در قالب آن به شهرداری اجازه داد در راستای حمایت از مراکز خدمات اجتماعی ویژه معتادان، نسبت به مشارکت در احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادین متجاهر، از محل اعتبارات ردیف کمک به سایر سازمان‌ها و نهادها، اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه لایحه هبه عوارض صدور پروانه ساختمانی مجتمع مهدیه و مجوز تملک و آزادسازی املاک واقع در امتداد مسیر بلوار ابوطالب شمالی نیز به تصویب شورای شهر رسید.

با تصویب شورای شهر و پس از تأیید نهایی، تعرفه‌های خدمات عمومی سازمان فردوس‌ها برای متوفیان هفت سال و کمتر به میزان یک دوم محاسبه و دریافت می‌شود.

نام گذاری خیابان فرعی خیام ۲۰ واقع در بلوار خیام با حفظ شماره به نام جانباز شهید سید محمد علی کاشف الحسینی نیز به تصویب شورای شهر رسید و بر مبنای لایحه نامگذاری معابر فرعی به نام شهیدان، نام‌های معابر مشهد به شرح زیر تغییر کرد:

خیابان شهید کلاهدوز ۱۴ با حفظ شماره به نام شهید سعید حیدری خیابان فلسطین ۱۸ با حفظ شماره به نام شهید عباس ابراهیمی سالاری خیابان حر عاملی ۴۱ واحد شماره به نام شهید غلامعلی چرخنده خیابان حر عاملی ۴۳ با حفظ شماره به نام شهید هادی ولی زاده سکه خیابان شهید چراغچی ۲۷ با حفظ شماره به نام شهید محمد اسلامی رباط خیابان رسالت ۳۷ با حفظ شماره به نام شهید سید محمود جعفری دولت آبادی خیابان شهید میرزایی ۲۳ با حفظ شماره به نام شهید جواد عرفانیان قالیباف خیابان شهید قربانی ۲۹ با حفظ شماره به نام شهید رضا فراتی خیابان کرامت ۱۲ واحد شماره به نام شهید حسن کمال خیابان سپاه ۲۳ با حفظ شماره به نام شهید هادی عزتی بهلولی کد خبر 446841

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مصوبات شورای شهر نامگذاری خیابان شوراي شهر مشهد صحن علنی شورای شهر معتادان متجاهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خیابان شهید شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز