Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص حواشی اخیر پیرامون این تیم به دنبال حذف از رقابت‌‎های لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش مشرق، فعالیت تیم استقلال تهران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 با شکست دو بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان در دور یک هشتم نهایی به پایان رسید و آبی پوشان شب گذشته دوحه را به مقصد تهران ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت بازیکنان استقلال به تهران فرصت مناسبی شد تا در پایان فصلی که آنها با اتفاقات متعدد و گوناگون از دستیابی به جام بازمانده بودند، با وریا غفوری به عنوان کاپیتان باتجربه این تیم همکلام شویم. کاپیتان استقلال که بازی پاختاکور را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد از واکنش شب گذشته مهاجم جوان این تیم گلایه کرد.

امیرارسلان مطهری به محض بازگشت کاروان استقلال به تهران شب گذشته متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و اظهارات دور از انتظاری را نسبت به مجید نامجومطلق و صالح مصطفوی، جانشینان فرهاد مجیدی پس از استعفای این سرمربی، مطرح کرد.

غفوری در این خصوص گفت: استوری‌ای بعد از بازی علیه آقای نامجومطلق و مصطفوی ارسال شده است که ناراحت کننده بود. واقعا این آدم‌ها آمده‌اند و آبروی خودشان را گذاشتند که بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش کردند و به تیم کمک کردند. هیچ کسی حق توهین ندارد، همه باید جایگاه خودشان را بدانند و کسی که شش ماه است وارد تیم شده هیچ حقی ندارد که حرف بزند و برای تیم حاشیه بزرگی به وجود بیاورد؛ هر کسی باید حدود خودش را بداند.

بیشتر بخوانید:

پیام عجیب ستاره استقلال علیه کادر فنی

کاپیتان استقلال که از استوری شب گذشته امیرارسلان مطهری دلخور بود ادامه داد: تو تا جایی که می‌توانی باید با بازی کردن به تیم کمک کنی و هر کسی در هر جایگاهی به عنوان مربی، بازیکن و مدیر باید درست و در راستای اهداف باشگاه تلاش کنند. به نظرم این موضوع درست درک نشده است که هر شخصی باید کار خودش را انجام بدهد. بالاخره خدا یک شانسی داده است که یک روزی شخصی، مربی، بازیکن یا سرمربی و یا حتی مدیر این تیم می‌شود.

او ادامه داد: بالاخره با آن شانس در جایگاهی هستی که می‌توانی دل مردم را شاد کنی و با کار خوب یا بد می‌توانی آنها را شاد یا غمگین کنی. این واقعا من را ناراحت کرد. بازیکنان باید حد خودشان را بدانند و حاشیه ایجاد نکنند چون حقی ندارند که چنین کاری انجام بدهند. فوتبال حرفه‌ای به برخورد حرفه‌ای نیاز دارد چون به اندازه همان هم پول حرفه‌ای دریافت می‌کنیم. خواسته من از طرفداران این است که با افرادی که اینطور از وظیفه خودشان تخطی می‌کنند برخورد کنند. کسی که بخواهد حاشیه درست کند باید با آن برخورد شود. همه باید بدانند یک چارچوب اصولی وجود دارد و همه باید طبق آن رفتار کنند و غیر از این می‌شود که استقلال به مشکل برمی‌خورد و اگر هر کسی پایش را از گلیمش درازتر کند انسجام تیمی از بین می‌رود. فقط اسم استقلال برای طرفداران مهم باشد و از آقایان مصطفوی و نامجومطلق هم تشکر می‌کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی آبرو خرج کردند و به تیم کمک کردند.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین استقلال تهران وریا غفوری امیر ارسلان مطهری شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد

رئیس اقلیم کردستان عراق در راس هیئتی از مقامات این اقلیم، برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایرانی وارد تهران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شد.

ناظم دباغ، نماینده اقلیم کردستان در تهران، درباره این سفر گفت: رئیس اقلیم کردستان عراق، به همراه هیئتی عالی رتبه از جمله، "شیخ جعفر شیخ مصطفی"، معاون رئیس اقلیم کردستان، "مصطفی سید قادر" معاون رئیس اقلیم کردستان، "دلشاد شهاب" مشاور ارشد رئیس اقلیم کردستان، "ریبر احمد" وزیر امور داخلی اقلیم کردستان، "فوزی حریری" رئیس دیوان، "عبدالله آکره‌ای" مشاور رئیس اقلیم کردستان در امور ایران و چند مقام دیگر، ظهر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه جاری وارد تهران شد. 

وی افزود: قرار است در این سفر رسمی، رئیس اقلیم کردستان با مسئولان ارشد ایرانی، وزیر امور خارجه دیدار و رایزنی می‌کند.

نماینده اقلیم کردستان در تهران، در مورد اهداف سفر "نچیروان بارزانی" به ایران گفت: رئیس اقلیم کردستان، با هدف تقویت روابط دو جانبه ایران و اقلیم کردستان، بررسی مهمترین مسائل منطقه، گسترش روابط تهران و اربیل به  تهران سفر کرده و با مقامات عالی رتبه ایران، دیدار و گفت وگو می‌کند.

بارزانی: به توافق با ایران پایبندیم/ نمی‌خواهیم که اقلیم منبع تهدیدی برای همسایگان باشدبارزانی: اربیل به توافق امنیتی بین بغداد و تهران پایبند است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • گروسی وارد تهران شد
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • نچیروان بارزانی وارد تهران شد
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • بارزانی وارد تهران شد
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس