Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - آیین اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس، با حضور شهردار منطقه8، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در جوار مزار هشت شهید غواص بوستان فدک برگزار شد.
به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 8 مهناز استقامتی شهردار این منطقه درباره این نمایشگاه گفت: نسل گذشته ما به درستی معنای ایثارگری را تصویر کرده‌اند و از جان و مال و فضای امن خانواده خود گذشته‌اند تا امروز ایران اسلامی در آرامش و آسایش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است نسل آینده ما نیز با خط مشی ایثارگری تربیت شود و گفتمان جهاد و ایستادگی و تکریم ایثارگران همواره جریان داشته باشد.
اسقامتی همچنین با اشاره به لزوم حفظ میراث دفاع مقدس گفت: گرامیداشت دفاع مقدس منحصر به روز و ساعات و افراد خاص نیست. تمام کسانی که از برکات دفاع مقدس بهره‌مند هستند از آن به نیکی یاد می‌کنند. باید تلاش کنیم این میراث حفظ شود.
او در ادامه گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهدا و حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی این هفته است. به همین سبب ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای تکریم و زنده نگه داشتن یاد شهدا در منطقه8 برگزار شد.
سرهنگ رجب‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی در آیین اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس، با اشاره به حضور پرشور جوانان و نوجوانان گفت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای سلامت را گرامی می‌داریم. بسیاری از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس که از همه چیز خود در راه دفاع از کشور عزیزمان ایران گذشتند، امروز در آسایشگاه جانبازان زندگی می‌کنند. تلاش ما این است که با برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی، رشادت‌های رزمندگان را ارج نهاده و تلاش کنیم که نسل‌های آینده زحمات این عزیزان را فراموش نکنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت‌ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، مؤسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

این‌برنامه فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۱۶ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

کد خبر 6087403 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد