Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی تیمی که در قعر جدول مرحله گروهی حضور داشت را اکنون به جمع چهار تیم برتر آسیا در منطقه غرب رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با یک امتیاز رقابت دوباره‌ای را برای صعود از گروه سوم لیگ قهرمانان آغاز کرد. آنها بعد از شکست مقابل الدحیل و تک امتیازی که برابر الشارجه در امارات گرفته بودند، با وقفه‌ای که با توجه به شیوع کرونا شکل گرفته بودند، رقابت‌ها را با انگیزه صعود در پیش گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که یحیی اینبار در قامت سرمربی تیم قهرمان پا به ادامه مسابقات گذاشت و البته پیش از اعزام به دوحه به شدت نسبت به وضعیت مدیریتی و اجرایی باشگاه گلایه داشت. نکته‌ای که در حاشیه نشست خبری آخرین دیدار این تیم که با برتری برابر السد نیز همراه شده بود، به صورت لفافه چندین بار به آن اشاره داشت.

 

تیم او اما با تغییراتی که شاید یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد پا به مسابقات گذاشته بود. او نسبت به آخرین حضور این تیم در این مرحله، آنتونی استوکس، علیرضا بیرانوند، کریستین اوساگوآنا، علی علیپور و مهدی ترابی را از دست داده بود و با سیمایی جدید که با حضور حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر به عنوان نفرات جدید در ترکیب اصلی حاضر شده بود، پا به ادامه مسابقات گذاشت. در نهایت اما سه پیروزی شیرین مقابل التعاون و الشارجه حکم به صدرنشینی تیمش داشت تا برخلاف سپاهان و شهرخودرو حذف شده، بهمراه استقلال پا به مرحله بعدی مسابقات بگذارد.

 

 

تقابل با السد می‌توانست به عنوان یک فینال زودرس برای تیم او تلقی شود. مهره‌های خطرناک حریف و سرمایه‌گذاری ویژه‌ای که برای موفقیت در آسیا داشتند، شاید کفه ترازو را به سمت رقیب سنگین‌تر می‌کرد اما او به همراه تیمش در یک باقی کم نقص و موفق در نهایت توانست از سد حریف بگذرد. با حذف استقلال اکنون پرسپولیس تنها نماینده ایران در این مرحله خواهد بود که طبق قرعه کشی جدال با پاختاکور را پیش رو خواهد داشت. تیمی که در فصل گذشته باعث حذف شاگردان برانکو شده بود و در این فصل نیز مقابل شهرخودرو و استقلال تقابل موفقی را دنبال کرده و باعث حذف شاگردان نامجو مطلق شده بود.

 

یحیی اکنون سرمست از پیروزی و موفقیت تیمش، امیدوار است گام بعدی را مقابل حریف ازبکستانی نیز موفق بردارد و شانس حضور در نیمه نهایی را برای تیمش کسب کند. او در حاشیه ریکاوری امروز تیمش بعد از یک بازی سخت مقابل السد قطر، اینچنین شاگردانش را بهمراه تیم فنی و تدارکات گرد هم آورد و قاب ویژه‌ تیمش را ثبت کرد. تیمی که می‌خواهد به عنوان نماینده ایران همچنان ویزای قطر را تمدید کند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم شگفتی‌ساز قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در حالی امروز در سالن بانکوک آرنا تایلند به دست آمد که مهدی تاج هم با حضور در محل برگزاری این بازی، نظاره‌گر نمایش شاگردان وحید شمسایی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران که نایب رئیس ای‌اف‌سی است و ریاست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم برعهده دارد، دیدار شاگردان وحید شمسایی مقابل قرقیزستان را از نزدیک تماشا کرد.

مهدی تاج در پایان مسابقه ایران مقابل قرقیزستان هم در رختکن تیم ملی فوتسال حضور یافت و به وحید شمسایی و شاگردانش بابت راهیابی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و صعود به جام جهانی ازبکستان تبریک گفت.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون هم در کنار مهدی تاج این دیدار را از جایگاه ویژه در سالن بانکوک آرنا نظاره کرد.

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد