Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمان گفت: ۳ هزار واحد مسکن مهر در استان کرمان مشکل قضایی دارند که شامل ۶ شرکت تعاونی مسکن مهر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز کرمان، حجت‌الاسلام محمدامیر ابراهیمی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده‌های قضائی مسکن مهر استان کرمان اظهار داشت: مسکن مهر اقدام بسیار خوبی برای تامین مسکن مردم بود اما متاسفانه این طرح در مدیریت، اجرا و نظارت دچار چالش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این طرح با سهم آورده پایین توسط خود مردم عده زیادی خانه‌دار شدند گفت: بعضی تعاونی‌ها در این طرح موفق بودند و تعاونی‌های مسکن مهر در استان کرمان تا حدود زیادی موفق بودند.

خوزستان| سایه سنگین بی‌مهری بر سر مسکن مهر "امیدیه" + فیلم قیمت 500 میلیون تومانی مسکن مهر "روی خاک"!/پای دلالان در میان است عرصه 28 هزار مسکن مهر پردیس به مردم واگذار شد/ فروش ویژه عرصه تا پایان شهریور 99

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به اینکه این طرح در کرمان برای ساخت 33 هزار واحد مسکن پیش‌بینی شده بود افزود: از این تعداد حدود 3 هزار واحد مسکونی مشکل قضائی پیدا کردند که حدود 6 شرکت تعاونی مسکن مهر می‌شود.

وی با بیان اینکه احکام این پرونده‌های در دادگاه بدوی صادر شده و در مرحله تجدید نظر قرار دارد خاطر‌نشان کرد: دستگاه قضائی تا پایان در کنار مردم برای برطرف کردن مشکلات این واحدهای مسکونی است.

ابراهیمی با بیان اینکه وضعیت پرونده هر کدام از این شرکت تعاونی‌ها جداگانه بررسی می‌شود و مشکلات آنها متفاوت است گفت: گاهی اوقات مصلحت‌اندیشی‌ها و عدم نظارت باعث شده تا مشکلات تعاونی بیشتر شود و امروز شرایط آن بسیار بدتر شود.

وی بیان کرد: جلسات متعددی نیز برگزار شد و تلاش شد تا با همفکری تمامی دست‌اندرکاران مسائل تک به تک پروژه‌ها، بررسی و راهکارهای جامع اندیشیده شود که تمامی تفاهمات در صورت ‌جلسات درج شده است.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان استان کرمان هزار واحد مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد