Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@14:20:53 GMT

روحانی برای دفاع از رزم حسینی به مجلس نمی رود!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۶۹۹

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت وگو با فارس، در خصوص حضور یا عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت که صبح فردا در صحن مجلس برگزار می شود، تصریح کرد: آقای رئیس جمهور تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است. ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که ما صلاح نمی‌دانیم آقای رئیس جمهور فردا در جلسه رای اعتماد در مجلس حضور یابد لذا به دنبال عدم موافقت ستاد، آقای روحانی برای معرفی رزم حسینی فردا در مجلس حضور نمی‌یابد اما آقای جهانگیری بجای رئیس جمهور به مجلس می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در واکنش به اظهارات یکی از اعضای هیات رییسه مجلس مبنی بر مخالفت مجلس با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس‌جمهور در جلسه رأی اعتماد، گفت: ما درخواستی برای حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به مجلس ندادیم. چند روز پیش من به آقای قالیباف گفتم که حضور آقای رئیس جمهور در جلسه روز سه شنبه مجلس، تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است؛ اگر اجازه دادند، آقای روحانی  حضور پیدا می کند اگر نه آقای جهانگیری می‌آیند.

امیری خاطر نشان کرد: با توجه به ماده ۲۰۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس مبنی بر اینکه رئیس جمهور می‌تواند پاسخ مخالفان وزیر پیشنهادی را به شخص دیگری بسپارد، من از رئیس مجلس درخواست کردم که اگر خودتان نیامدید، اجازه دهید که آقای جهانگیری مانند جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به اظهارات مخالفان پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: در زمان معرفی آقای خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی نیز، آقای رئیس جمهور به دلیل موافقت نکردن ستاد ملی مقابله با کرونا به جلسه رأی اعتماد نیامد اما آقای جهانگیری بر اساس همین ظرفیت قانون آیین نامه داخلی مجلس به ابهامات و اظهارات مخالفان پاسخ داد لذا ما نیز از آقای قالیباف درخواست کردیم از این ظرفیت استفاده شود.

وی افزود: رئیس مجلس گفت که این موضوع را در هیئت رئیسه مطرح می‌کند، بعد از ظهر امروز با من تماس گرفت و گفت این موضوع در هیئت رئیسه مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت. فردا آقای جهانگیری در جلسه رای اعتماد حضور می یابد ولی سخنرانی نخواهد داشت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا آقای رئیس جمهور جلسه رای اعتماد آقای جهانگیری وزیر پیشنهادی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های قبل که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و با این روش از هموطنان کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: هموطنان توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است.

سرهنگ کارآگاه حسینی ادامه داد: به دانش آموزان و داوظلبان کنکور هشدار داده می‌شود فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخوردند و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود