Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، در خصوص حضور یا عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت که صبح فردا در صحن مجلس برگزار می شود، تصریح کرد: آقای رئیس جمهور تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که ما صلاح نمی‌دانیم آقای رئیس جمهور فردا در جلسه رای اعتماد در مجلس حضور یابد لذا به دنبال عدم موافقت ستاد، آقای روحانی برای معرفی رزم حسینی فردا در مجلس حضور نمی‌یابد اما آقای جهانگیری بجای رئیس جمهور به مجلس می آیند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در واکنش به اظهارات یکی از اعضای هیات رییسه مجلس مبنی بر مخالفت مجلس با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس‌جمهور در جلسه رأی اعتماد، گفت: ما درخواستی برای حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به مجلس ندادیم. چند روز پیش من به آقای قالیباف گفتم که حضور آقای رئیس جمهور در جلسه روز سه شنبه مجلس، تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است؛ اگر اجازه دادند، آقای روحانی  حضور پیدا می کند اگر نه آقای جهانگیری می‌آیند.

امیری خاطر نشان کرد: با توجه به ماده ۲۰۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس مبنی بر اینکه رئیس جمهور می‌تواند پاسخ مخالفان وزیر پیشنهادی را به شخص دیگری بسپارد، من از رئیس مجلس درخواست کردم که اگر خودتان نیامدید، اجازه دهید که آقای جهانگیری مانند جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به اظهارات مخالفان پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: در زمان معرفی آقای خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی نیز، آقای رئیس جمهور به دلیل موافقت نکردن ستاد ملی مقابله با کرونا به جلسه رأی اعتماد نیامد اما آقای جهانگیری بر اساس همین ظرفیت قانون آیین نامه داخلی مجلس به ابهامات و اظهارات مخالفان پاسخ داد لذا ما نیز از آقای قالیباف درخواست کردیم از این ظرفیت استفاده شود.

وی افزود: رئیس مجلس گفت که این موضوع را در هیئت رئیسه مطرح می‌کند، بعد از ظهر امروز با من تماس گرفت و گفت این موضوع در هیئت رئیسه مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت. فردا آقای جهانگیری در جلسه رای اعتماد حضور می یابد ولی سخنرانی نخواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا رزم حسینی روحانی حسینعلی امیری وزیر پیشنهادی صنعت رزم حسینی ستاد ملی مقابله با کرونا آقای رئیس جمهور جلسه رای اعتماد آقای جهانگیری وزیر پیشنهادی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود

یادواره شهدای فردو روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۹ با روایتگری غلامرضا ابوطالبی و شعرخوانی صابر خراسانی برگزار می‌شود.

هر ساله در این یادواره شهدای یکی از مسئولان ملی به ایراد سخن می‌پردازد که سخنران اصلی امسال محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور خواهد بود.

روستای فردو که بیش از ۱۲۵ شهید را در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، از روستا‌های شهیدپرور مطرح قم و کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام