Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان چناران گفت: تعدادی از نیروهای شرکت گاز این شهرستان به جرم دریافت مبالقی نامشروع و گزارش‌های خلاف واقع دستگیر و بازداشت شده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، عباسعلی نظرجانی با اشاره به بازداشت ۵ نفر از نیروها و کارکنان شرکت گاز چناران اظهار کرد: آنها از نیروهای مختلف از جمله کنتورخان، نیروی پیمانکاری، قراردادی گازبان  و انباردار مرتبط با شرکت گاز بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این افراد متخلف گزارش خلاف واقع به مدیریت اداره خود از کنتورهای تخریب شده را اعلام کرده اند که باید علیه این افراد اعلام جرم شود و آنها به دستگاه قضایی معرفی شوند، آنها در قبال دریافت مبالقی از شهروند متخلف با تنظیم گزارش خلاف واقع به طور رایگان اقدام به نصب کنتور می‌کردند.

دادستان چناران تاکید کرد: این افراد ضمن جمع‌آوری اموال نامشروع به بیت‌المال هم ضربه می‌زدند که دستگاه قضا براساس حقوق عامه که این روزها جزء مطالبات جدی مردم از دستگاه قضا بوده، این بازداشت‌ها صورت گرفته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازداشت شركت گاز چناران شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است