Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن ویلان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: زکات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های کمک به فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه می‌شود.

او با اشاره به اینکه از محل جمع‌آوری زکات برای تهیه جهیزیه نوعروسان و دختران نیازمند در شرف ازدواج، خدمات درمانی به نیازمندان استان، ساخت واحد مسکونی برای نیازمندان، مرمت و مقاوم‌سازی، تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و سایر سرفصل‌های خدماتی انجام می‌شود تصریح کرد: کمک به آزادی زندانی گام بزرگی برای بازگشت سرپرست خانوار به کانون گرم خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مردم استان سمنان در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان زکات واجی و مستحب پرداخت کردند، تصریح کرد: بیش از ۵۵ درصد از تعهد برای جمع‌آوری زکات در استان سمنان محقق شده است.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان زندانیان جرائم غیر عمد کمیته امداد امام خمینی جمع آوری زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری