Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در بازدید از نمایشگاه «اقتدار ۴۰» که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه جماران بیرجند برپا شد، در غرفه بسیج دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر از برپایی این غرفه و محتواهای ارائه شده در آن اظهار داشت: دفاع مقدس به معنای حقیقی کلمه بزرگترین درس و بزرگترین دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهدا به همه درس دادند افزود: کار شما بسیار جالب و به روز بود زیرا دانستن و تبیین درس‌های دفاع مقدس به نسل جوان جزو ضروریات است که امیدواریم خداوند متعال به شما نیز جزای خیر دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه این بازدید در غرفه محصولات فرهنگی نیز گفت: مساله لباس یک مساله بسیار مهمی است.

وی گفت: یکی از شکایات مردم این است که لباس خوب در بازار پیدا نمی‌شود لذا باید برای این معضل فرهنگی، فکر اساسی کرد.

امام جمعه بیرجند همچنین از غرفه‌های بسیج سازندگی با محوریت معرفی تولیدات و صنایع دستی بازدید و از برگزارکنندگان نمایشگاه تقدیر و تشکر و برای آنها اجر معنوی درخواست کرد.

برچسب‌ها دفاعی چهلمین سالگرد دفاع مقدس امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاعی چهلمین سالگرد دفاع مقدس امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی دفاعی چهلمین سالگرد دفاع مقدس امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی اخبار کنکور امام جمعه بیرجند دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

محمد قصابی افزود: این پرواز‌ها روز‌های جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل و اردبیل -مشهد توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه اولین پرواز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، اظهار کرد: بر همین اساس هواپیمای BAE. باشماره پرواز ۱۰۹۸ راس ساعت ۱۵:۳۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برخاسته و راس ساعت ۱۷:۵۰ در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: این هواپیما همچنین روز جمعه راس ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کرده و راس ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین خواهد نشست.

قصابی اضافه کرد: در صورت استقبال مردم، پرواز هواپیما از فرودگاه اردبیل به مشهد و بالعکس افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»