Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواهد بود.
به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، ‌رینگ داخلی این بورس، امروز (سه‌شنبه، هشتم مهرماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، میعانات گازی شرکت کربنات سدیم کاوه و میعانات گازی پالایش گاز ایلام است و بنزین اکتان 87، بنزین اکتان 87 (دریایی)، بنزین اکتان 91 (دریایی)، بنزین اکتان 95 و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ته‌مانده برج تقطیر پالایش نفت کرمانشاه، رافینت 2 شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی‌سینا و هیدروکربن سبک حاصل از بلندینگ هامون گستر نفت باختر در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز دوشنبه (هفتم مهرماه) کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، برش سنگین و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین پتروشیمی جم، برش سنگین شرکت پتروشیمی امیرکبیر، سی‌او پالایش نفت آبادان، حلال 400، حلال 402، حلال 406، حلال 410 و حلال 502 پالایش نفت اصفهان، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز و متانول شرکت متانول کاوه در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.
در این روز بیش از 12.616 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 633 میلیارد و 686 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنزین اکتان بورس انرژی پالایش نفت برش سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش میلیاردی دو کد در خوساز

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته سنگین‌ترین فروش در بین سهامداران عمده حقیقی کل نمادها، در نماد خوساز اتفاق افتاد. جایی که یکی از سهامداران عمده حقیقی ۲.۷ میلیون سهام خوساز را به قیمت ۶.۹ میلیارد تومان فروخت. همچنین سهامدار عمده حقیقی دیگر این نماد نیز با فروش ۷۳۴ هزار سهم خوساز به مبلغ ۱.۹ میلیارد تومان در ردیف چهارم سنگین‌ترین فروش سهامداران عمده حقیقی روز گذشته قرار گرفت.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J49

دیگر خبرها

  • مجازات سنگین شرکت پتروشیمی متخلف در قزوین
  • ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • بازدید وزیر نفت از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • ویژگی بارز وزارت نفت در دولت سیزدهم، دیپلماسی موفق انرژی است
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغازبه‌کار کرد
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز