Web Analytics Made Easy - Statcounter

5 طرح فوق توزیع و انتقال برق آذربایجان‌غربی با اعتبار 174.5 میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو در قالب هفته بیست و دوم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به‌صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان صبح امروز در سفر به استان آذربایجان غربی، خط انهر_ارومیه گازی با خط طول هفت کیلومتر، ۲۸ دستگاه پایه‌های تلکسریی بتنی را با اعتبار هشت میلیارد تومان و با هدف تامین برق شهر ارومیه افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با اعلام این خبر گفت: خط تغذیه خان تختی نیز در شهرستان سلماس با طول خط ۲.۵ کیلومتر دو مداره و اعتبار دو میلیارد تومان با هدف تامین برق این شهر به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: خط ۲۳۰ کیلوولت در پست نیروگاه ارومیه نیز به منظور برق‌داری و بهره‌برداری از خط انتقال مابین نیروگاه ارومیه و نیروگاه سهند با ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار با دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

روشن میلانی ادامه داد: فاز اول توسعه بخش ۴۰۰ کیلوولت پست نیروگاه ارومیه شامل برق‌داری ۴۰۰.۱۳۲ کیلوولت به ظرفیت ۳۱۵ مگاولت آمپر با ۱۲۵ میلیارد تومان هزینه در جهت تقویت شبکه انتقال و همچنین انتقال بخش توسعه این نیروگاه از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این سفر است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان اظهار کرد: در سفر وزیر نیرو به استان، همچنین نیروگاه مقیاس کوچک ۸.۶ مگاواتی شهرستان ارومیه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تامین برق شهرک صنعتی فاز سه ارومیه افتتاح و 6 طرح فوق توزیع و انتقال برق آذربایجان غربی با سرمایه‌گذاری ۳۵۰۲.۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) رضا اردکانیان شرکت برق منطقه ای آذربایجان وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران رضا اردکانیان شرکت برق منطقه ای آذربایجان وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بهره برداری رسید آذربایجان غربی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد

 معاون منابع انسانی ضمن بازدید از وضعیت ذخیره و فرآیند اهدای خون، رشد اهدای خون در استان را حاصل عملکرد مطلوب کارکنان انتقال خون و مردم استان دانست.

حسن نادری اضافه کرد: فراهم بودن فناوری روز دنیا در انتقال خون استان باعث شده خون و فرآورده‌های خونی با سرعت و دقت بیشتری به دست بیماران نیازمند برسد.

مدیرکل انتقال خون قم گفت: با استفاده از دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون، جدا از گروه‌بندی اصلی خون، تمام گروه‌های فرعی خون را نیز به‌صورت هوشمند و تمام الکترونیک می‌توانیم تعیین کنیم.

مهدی پهلوانی افزود: از طریق این دستگاه می‌توان «فنوتیپ» یا اندازه‌گیری ده‌ها نوع گروه خونی فرعی که به‌طور عادی قابل اندازه‌گیری نیستند را به روش اتوماسیون سنجش و شناسایی کرد و سلامت خون فرآورده را که بدن گیرنده آن را پس نزند و بتواند اثر درمانی خود را ایفا کند، بررسی کرد.

پلوانی بیان کرد: برای تمام افرادی که در استان خون اهدا می‌کنند به تدریج با خرید کیت و لوازم مورد نیاز، گروه‌بندی فرعی خونشان تعیین خواهد شد.

او ادامه داد: با نصب این دستگاه، علاوه بر این‌که برای افراد اهداکننده می‌توانیم گروه بندی داشته باشیم، می‌توانیم خون کاملا تطبیق یافته برای افراد نیازمند ارسال نماییم.

پهلوانی با اشاره به هزینه ۶۰ میلیارد ریالی خرید این دستگاه، خاطرنشان کرد: «دستگاه اتوماسیون تعیین گروه خون اورتو ویژن» که یک دستگاه غربالگری آنتی بادی است و می‌تواند آنتی بادی خون افراد را طبق استاندارد‌های انتقال خون شناسایی کند؛ بدین ترتیب می‌توان آنتی بادی‌های ناخواسته را در خون‌های اهدایی شناسایی کرد.

در پایان این مراسم، معاون استاندار قم خون خود را نیز اهدا کرد و به سوالات برخی مراجعه‌کنندگان پاسخ داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد