Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس جمهور حس امنیت سرمایه و فراهم کردن زیرساخت‏های لازم برای سرمایه‏ گذاری و ورود و خروج پول را از جمله مهمترین بخش‌های این اعتمادسازی برشمرد و گفت: باید با وضع قوانین و مقررات لازم این حس را برای افراد به وجود آورد تا با اطمینان سرمایه ‏شان را وارد اقتصاد کشور کنند. خبرگزاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در یکصد و شصت و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اظهار داشت: تمام مقرراتی که مانع ایجاد می‏کند، باید اصلاح شوند تا سرمایه ‏گذاران به‏ راحتی و در کمترین زمان ممکن موفق به انجام امور مربوط به سرمایه‏ گذاری خود شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس جمهور در این جلسه در پی بررسی پیامد‌های تأخیر در تأمین ارز سرمایه‌گذاران خارجی، برداشتن موانع غیرضرور و دست و پاگیر برای سرمایه‏ گذاران خارجی را از جمله تلاش‌های دولت برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت بالای امنیت سرمایه‏ گذاری، دولت برای رفع موانع حقوقی و قانونی امنیت سرمایه‏ گذاری، به همراهی سایر دستگاه‏های ذیربط از جمله مجلس شورای اسلامی نیازمند است.   بیشتر بخوانید:  حضور وزیری برخوردار از حمایت دولت و مجلس در وزارت صمت در شرایط جنگ اقتصادی حیاتی است      روحانی استقبال از مشارکت سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور را ضروری خواند و گفت: در شرایط فعلی که تحریم کنندگان از هرگونه فشاری فروگذار نیستند، علاقه هموطنان خارج از کشور به سرمایه گذاری در ایران، فرصت مغتنمی است که باید از آن حمایت کرد و شرایط لازم را برای اعتمادسازی و تامین امنیت سرمایه گذاری فراهم کرد.

رییس جمهور حس امنیت سرمایه و فراهم کردن زیرساخت ‏های لازم برای سرمایه‏ گذاری و ورود و خروج پول را از جمله مهمترین بخش‌های این اعتمادسازی برشمرد و اظهار داشت: باید با وضع قوانین و مقررات لازم این حس را برای افراد به وجود آورد تا با اطمینان سرمایه ‏شان را وارد اقتصاد کشور کنند و مطمئن باشند که خطری آن را تهدید نمی‏کند و تضمین کافی برای استفاده از اصل و سود سرمایه وجود دارد.  
وی  با بیان اینکه برای حل مشکلات تجار و سرمایه‏ گذاران از جمله پرداخت به‏ موقع ارز به آنان، تصمیمات خوبی اتخاذ شده است، تاکید کرد: باید همه موانع اداری، قضائی و سیاسی از سر راه تولید و سرمایه‏ گذاری برداشته شده و با اصلاح رویه‌ها و قوانین راه‌های تسهیل سرمایه‌گذاری فراهم شود.   انتهای پیام/  برچسب ها: حسن روحانی رییس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور امنیت سرمایه سرمایه گذاری رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  محمود شم آبادی در نشست شورای اداری خوشاب گفت: هر یک از شهرستان های غرب خراسان رضوی ظرفیت های فراوانی دارند اما تمرکز عمده صنایع در سبزوار، باعث بروز مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی در این شهر بزرگ شده است.

وی اظهار کرد: گفتمان توسعه غرب خراسان رضوی نیازمند تبیین است، بدین مفهوم که مسیر توسعه باید علاوه بر سبزوار، برای دیگر شهرستان‌های همجوار نیز به درستی تعریف شود.

فرماندار خوشاب گفت: در مواردی که زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در سبزوار فراهم نیست، ایجاد حس مشارکت و ترغیب آنها به شهرستان های مجاور برای سرمایه گذاری، توسعه اقتصادی خطه غربی خراسان رضوی را شتاب خواهد بخشید.

شم آبادی گفت: برای نمونه همه زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران خوشابی زیادی نیز در تهران و دیگر مناطق کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در منطقه هستند که باید در کنار ایجاد مشوق ها، موانع موجود از مسیر آن‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال با شعار جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: نهادهای اداری توان و ظرفیت خود را در راستای تحقق شعار سال به کار گیرند در این راستا زیرساخت های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاری های جدید نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار خوشاب گفت: مدیران باید با فاصله گرفتن از روزمرگی به برنامه‌های جاری بسنده نکنند و با رویکرد و راهبرد مناسب، مساله شناسی و بهره مندی از شاخص های آماری تحول را رقم زنند.

شم آبادی یا اشاره به در پیش بودن توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اداری با شناسایی مسائل حوزه خود و تعریف برنامه برای جذب اعتبارات مورد نیاز با مدیران کل رایزنی کنند.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستا است.

 
 

دیگر خبرها

  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است