Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به منظور کاهش هزینه های درمانی و حمایت از بیماران سرطانی جامعه هدف، تصویربرداری PET-CT در مراکز طرف قرارداد را تحت پوشش بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت دفاع، امیر نوروزی مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح با اعلام این مطلب گفت: خدمت پت اسکن از خدمات پرهزینه تشخیصی بیماران سرطانی است که سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح به عنوان اولین سازمان بیمه گر پیشرو، این خدمت را برای بیمه شدگان مبتلا به سرطان در راستای حمایت از بیماران صعب العلاج، افزایش رضایت مندی و تسهیل فرایند درمانی به بیماران مبتلا به بدخیمی و کاهش پرداخت بیمه شدگان اجرایی می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در خصوص تعهدات و فرانشیز این خدمت برای بیمه شدگان مبتلا به هر نوع سرطان که دارای کد بیماری فعال در سیستم هستند، اظهار داشت: در مراکز دولتی و وابسته به نیروهای مسلح، سهم سازمان به میزان صد درصد تعرفه از محل صندوق مکمل و در مراکز خصوصی و غیردولتی، سهم سازمان به میزان 95درصد تعرفه از محل صندوق مکمل تعیین شده است.
 
مدیرعامل ساخد با بیان اینکه از ابتدای مهرماه سال جاری  این خدمت در حال ارائه به بیماران است گفت: پوشش خدمات PET-CT اسکن (تمام بدن، عضله قلب، مغز و...) برای بیمار دارای کد بیماری مبتلا به بدخیمی برای کل انواع PET اسکن، حداکثر 2 بار در طول عمر و برای بیمار مبتلا به لنفوم برای کل انواع PET اسکن، حداکثر 3 بار در طول عمر است.
 
PET یک تکنیک تصویربرداری پزشکی هسته ای است که تصویر 3 بعدی از عملکرد بافتهای بدن تولید می کند. در اسکنPET  از مقدار کمی داروی رادیواکتیو با ردیاب (FDG) استفاده می شود تا تفاوت بین بافت سالم و ناسالم را نشان دهد. با استفاده از این تکنولوژی سرطان را سریع و دقیق می توان تشخیص داد و در نتیجه با اطلاعات بدست آمده از این اسکن و شروع درمان متناسب، بسیاری از بیماران بهبود یافته و علاوه بر کاهش هزینه های پرداختی بیماران، هزینه های سازمان های بیمه گر نیز به دلیل تشخیص به موقع بیماری در مراحل اولیه و جلوگیری از اقدامات اضافه قطعا کاهش خواهد یافت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح امیر نوروزی وزارت دفاع بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح سازمان بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المهریه، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه گفت، باید درک کنیم که علت یاوه‌گویی اسرائیل ایمنی آن در برابر مجازات است، این رژیم می‌داند واکنش جهان عرب و اسلام ضعیف خواهد بود به همین علت مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شود ما بر همین اساس، چهارمین دور عملیات خود را اعلام کردیم چهارمین دور عملیات شامل دو بخش است؛ بخش اول تلاش نیرو‌های مسلح یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی از جمله دریای مدیترانه است. بخش دوم این مرحله عملیات مربوط به رفح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البخیتی ادامه داد: اگر این رژیم تهاجم به رفح را آغاز کند ما اجرای بخش دوم این عملیات را شروع خواهیم کرد. در این بخش از عملیات در صورت حمله به رفع ما همه کشتی‌های شرکت‌هایی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند هدف قرار خواهیم داد، به همین علت آمریکا و انگلیس باید رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا نسل کشی در غزه را متوقف کند و به محاصره این منطقه پایان دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های نیرو‌های مسلح یمن گفت، نیروی موشکی یمن اکنون آماده و در جستجوی اهداف مورد نظر است تا به آنها حمله کند.

 

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج