Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس اسلامی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس شهرداران شهرهای؛ گرمدره، کمالشهر، ماهدشت و آسارا روز چهارشنبه ۹ و پنجشنبه ۱۰ مهرماه با حضور در مرکز سامد استانداری البرز به صورت تلفنی پاسخگوی مطالبات مردمی خواهند بود.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را پیرامون موضوعات فی مابین با دستگاه های اجرایی درحوزه های مختلف مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی گفت: براین اساس روز چهارشنبه نهم مهرماه شهردار گرمدره درساعت ۱۰تا ۱۱ صبح و شهردار کمالشهر ۱۱ تا ۱۲ ظهر پاسخگوی مطالبات مردمی هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز یاد آورشد: روز پنجشنبه ۱۰مهرماه نیز شهرداران ماهدشت و آسارا به ترتیب درساعت های ۱۰تا ۱۱ صبح و ۱۱ تا ۱۲ ظهر آماده پاسخگویی به مردم شده اند.

پیش از این  چهار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان البرز ، فرمانداران شهرستان های؛ کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، فردیس، اشتهارد و طالقان با حضور در مرکز سامد استانداری البرز به صورت تلفنی پاسخگوی مطالبات مردمی  بودند.

برچسب‌ها سامد استان البرز استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سامد استان البرز استانداری البرز سامد استان البرز استانداری البرز اخبار کنکور استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار