Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@01:02:46 GMT

استاندار اردبیل هم کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۴۴۴۳

استاندار اردبیل هم کرونا گرفت

به گزارش صدای ایران، غلامحسین غاربی از ابتلای استاندار اردبیل به ویروس کرونا خبر داد و گفت: حال عمومی استاندار اردبیل خوب است و از نزدیک تمام امور استان را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به قرنطینه خانگی استاندار اردبیل گفت: استاندار در محل مهمان سرای این مجموعه ساکن است و تمام امور مربوط به استان اردبیل را از نزدیک پیگیری می‌کند لذا هیچ مشکلی در خصوص انجام امور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل افزود: نوع ویروس زیاد شدید نیست پزشک متخصص ترجیح دادند که ایشان در قرنطینه خانگی باشند و نیاز به بستری در بیمارستان نیست.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل شناسایی شدند و ۲ نفر نیز بر اثر این بیماری فوت کردند.

لازم به ذکر است: هم اکنون ۲۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۳ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استاندار اردبیل کرونا صدای ایران استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد