Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تاکنون ۱۲۰ برنامه پیشنهادی توسط کمیته های ۱۵ گانه ستادهماهنگی برنامه های ترویج مکتب شهید سلیمانی برای نخستین سالگرد شهادت آن شهید والامقام ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی سه شنبه (8 مهر) در دومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه های ترویج مکتب سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین، دبیران و کمیته ها به منظور تشریح و تصویب برنامه های سالگرد شهید سلیمانی و ارائه گزارش مسئولین کمیته ها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: در بحث مراسم و ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده و هماهنگی های خوبی در بین مسئولین اجرایی، شخصیت های حقیقی و حقوقی و جبهه انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در ذیل شورای سیاست گذاری مربوطه و مدیرکل این مکتب و مراسم، 15 کارگروه فعال و با هماهنگی رده های بالا دستی و در رده های پایین در حال برنامه نویسی هستند و برای 10 روز برنامه در استان و یک روز هم اجلاسیه از 8 تا 18 دی ماه برنامه ریزی شده است.

 

 

وی با بیان اینکه تاکنون شورای سیاست گذاری 2 جلسه، ستاد اجرایی 3 جلسه و کمیته ها 30 جلسه داشتند و امروز هم همه کمیته ها را درخواست کردیم و آمدند گزارش کار دادند و جمع بندی داشتیم، خاطر نشان کرد: تاکنون 120 برنامه پیشنهادی را کمیته ها ارائه دادند که در حال آماده سازی است.

 

 

سردار معروفی ادامه داد: ما برنامه ها را در شورای سیاست گذاری استان مصوب می کنیم و هفته آینده در شورای سیاست گذاری کلان کشور هم مصوب خواهیم کرد زیرا براساس برنامه ریزی که در کشور شد، مراسم سالگرد در تهران با محوریت فرماندهی کل سپاه و در استان های دیگر با محوریت سازمان بسیج و در استان کرمان با محوریت سپاه ثارالله انجام می شود.

 

 

وی گفت: برنامه های محوری ما یکی برنامه های سینمایشی و یادواره ها و همایش های مردمی در سطح شهرستان ها، ادارات، مساجد، کارخانجات، دانشگاه ها و ... و یکی هم اجلاسیه است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در 10 روز برای مراسم سالگرد همه اقشار را دیدیم، بیان کرد: به طور مثال برای یک روز، مسئله تقریب را مطرح کردیم و علمای اهل سنت سراسر ایران را به عنوان اینکه شهید حاج قاسم که بزرگترین شخصیت تقریبی است، دیدیم؛ یک روز اساتید و نخبگان، یک روز دانشجویان و دانش آموزان، فرزندان شهدا، پیشکسوتان جهاد شهادت، مدافعان حرم و شهدا را دیدیم؛ بنابراین برای همه اقشار و شهدا برنامه داریم و شهرستان ها همه پای کار هستند.

 

 

سردار معروفی با ابراز امیدواری بر اینکه خدای متعال توفیق دهد تا بتوانیم اقدامات را یکی پس از دیگری پیش ببریم، گفت: اولویت اول ما، نماد سازی در استان و در شهر کرمان است که اقدامات آن انجام شده و تا 2 ماه دیگر وضعیت شهر کرمان تغییر خواهد کرد و همچنین در شهرستان ها و در رابر و به خصوص قنات ملک هم تغییرات جدی به وجود خواهد آمد.

 

 

وی در بحث تولید مستند اظهار داشت: 11 مستند تولید می شود که برای 11 شب پخش شود؛ کلیپ ها، موشن گرافیک ها، عکس، دل نوشته، گرافیک و کتاب های داستانی نیز انجام می شود و همچنین در بحث نظامات شهید سلیمانی که ما 30 نظام ولایی، اعتقادی، مردمی، سیاسی و ... را اعلام کردیم، دانشگاه آزاد اسلامی و کارگروه علمی و پژوهشی روی آن کار و آن ها را به 30 مقاله در درون کشور تبدیل می کند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: هماهنگی خوبی وجود دارد و امیدوارم بتوانیم این مأموریت سنگین یعنی ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که مکتب اهل بیت(ع)، امام، عاشورا و حضرت آقا است و حاج قاسم عمل کننده آن مکتب و چهره عملی آن است را ترویج دهیم و برای انقلاب اسلامی و برای ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی مصونیت باشد.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مراسم سالگرد برنامه ها فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شورای سیاست گذاری حاج قاسم سلیمانی شهید حاج قاسم شهید سلیمانی ترویج مکتب برنامه ها کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه

مراسم یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074374 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • (تصاویر) یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در تهران
  • یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد