Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@03:31:47 GMT

سکوت سعادتمند در برابر حواشی فرودگاه قطر

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۵۴۷۸

سکوت سعادتمند در برابر حواشی فرودگاه قطر

استقلال در روزها و شاید بهتر است بگویم ماه های اخیر حواشی بسیاری داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته پیرامون موارد مختلف صحبت کرد اما در مورد حواشی ایجاد شده در فرودگاه قطر توضیحی ارائه نکرد.
استقلالی ها هنگام بازگشت به ایران در فرودگاه حواشی بسیاری را تجربه کردند و اما هنوز مدیران باشگاه استقلال توضیح دقیقی در مورد آن نداده اند و رسانه های مختلف در مورد این ماجرا گمانه زنی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال روزنامه جام جم امروز نوشته است:

«دو بازیکن سرشناس استقلال از فری‌شاپ فرودگاه دوحه قلیان خریدند و آن را در نایلونی که دست ماساژور بود، جا دادند. ماساژور که می‌داند بردن جسم شیشه‌ای در هواپیما ممنوع است دکتر نوروزی معاون پزشکی استقلال را در جریان می‌گذارد. او هم سراغ سعادتمند می‌رود و می‌گوید چرا باید دو بازیکن چنین کاری کنند؟
سعادتمند، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم را صدا می‌کند و به او می‌گوید این چه کاری است بازیکنان کرده‌اند؟! عبداللهی هم سراغ دو بازیکن می‌رود. آنها هم که می‌فهمند ماساژور ماجرا را لو داده، در دستشویی فرودگاه او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. پلیس مداخله می‌کند تا طرفین را ببرد ولی با ورود مسوولان ماجرا ختم به خیر می‌شود.»

خبرگزاری فوتبالی این بخش از گزارش روزنامه جام جم را نه تایید می کند و نه تکذیب اما سوالی که در این میان مطرح می شود این است که چرا مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحی در مورد اخبار منتشر شده درباره جنجال فرودگاه قطر نداد اما از قلیان کشیدن بازیکن استقلال گفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال مدیرعامل باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال