Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، گروه نوظهور «گردان قاصم الجبارین» مسوولیت حمله به این کاروان نظامی آمریکائیها را برعهده گرفت.
کانال خبری «صابرین نیوز» نزدیک به گروه‌های نوظهور مقاومت در عراق اعلام کرد که گردان قاصم الجبارین مسوولیت حمله به کاروان نظامیان آمریکایی را در حله مرکز استان بابل در جنوب عراق را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته صابرین نیوز، به این کاروان خسارت جدی وارد شده است.
این دومین بار از دیروز است که گردان قاصم الجبارین مسوولیت حمله به کاروان‌های نظامی آمریکایی را عهده می‌گیرد.
یک کاروان نظامی نیروهای آمریکایی دیروز نیز در استان بابل هدف بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت.
حملات به اهداف و نیروهای اشغالگر آمریکایی از اوایل مرداد گذشته در عراق افزایش یافته است.
در این مدت تاکنون بیش از ۳۰ کاروان نظامی و پشتیبانی نیروهای آمریکایی و ائتلاف بین‌المللی در عراق با انفجارهای بمب کنار جاده‌ای هدف گرفته شده‌اند.
مجلس عراق دی ماه ۹۸ قانون خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی را از این کشور تصویب کرد، اما آمریکا به بهانه‌های مختلف نظیر افزایش اقدامات تروریستی همچنان تلاش دارد به حضور خود در عراق ادامه دهد.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا عراق بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا عراق بغداد ایالات متحده آمریکا عراق بغداد اخبار کنکور کاروان نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: درخواست ها از کنگره آمریکا برای افزایش تدارکات تسلیحاتی برای اوکراین چیزی را عوض نمی کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سفیر روسیه در واشنگتن در این باره ادامه داد: اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین هم وضعیت را در میدان نبرد تغییر نمی دهد.

آناتولی آنتونوف در ادامه افزود: آمریکا باید در لفاظی های تهاجمی خود نسبت به روسیه تجدید نظر کند. رویارویی دو قدرت هسته ای به نتایج غیرقابل پیش بینی منجر خواهد شد و ما این موضوع را پیشتر هم اعلام کرده بودیم.

این در حالیست که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پس از آنچه تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی خوانده شده، دستور آغاز رزمایش‌های نظامی استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را صادر کرد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، مطابق با دستور پوتین، در این رزمایش آمادگی نیروهای هسته‌ای غیر راهبردی مسکو به منظور انجام عملیات‌های جنگی به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش‌های نظامی تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات هسته‌ای غیر راهبردی نیز گنجانده خواهد شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، آرایش‌های موشکی در منطقه نظامی جنوبی و نیروهای دریایی در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 6098607

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام