Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ سهام شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم، سوم مهرماه ۱۳۹۸ عرضه و با نماد «بجهرم» در فرابورس شناخته شد. تعداد یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون سهم از شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم با کشف قیمت ۱۹۹ تومانی در فرابورس عرضه شد.

«بجهرم» در قیمت ۱۹۹ تومان عرضه شد و قیمت آن در حال حاضر به ۳۶۰ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود اینکه توسعه مولد نیروگاهی جهرم از زمان عرضه تاکنون، ۸۰ درصد بازدهی داشته است، اما این نماد در روزهای اخیر با بازدهی منفی همراه بوده است. «بجهرم» در محدوده قیمتی ۳۶۰ تومان، معاملات خود را به پایان رساند و با افت ۵ درصدی مواجه شد. توسعه مولد نیروگاهی جهرم در روزهای معاملاتی هفته گذشته نیز، با بازدهی منفی برای سهامداران خود همراه بوده است.

تعداد معاملات «بجهرم» در روز معاملاتی جاری، حدود پنج هزار معامله در حجم معاملاتی ۵۱ میلیون تومانی بوده است. میانگین حجم معاملاتی این نماد، ۶۱ میلیون تومان است و باتوجه به حجم معاملات در روز جاری، حجم معاملات روزانه «بجهرم» فاصله چندانی با بالاتر رفتن از حجم معاملات ماهانه آن ندارد.

امروز برای توسعه مولد نیروگاهی جهرم، صف فروش ۶ میلیون و ۵۱۵ هزار سهمی در محدوده قیمتی ۳۶۰ تومان شکل گرفت. اشخاص حقوقی تنها دو میلیون سهم و اشخاص حقیقی، ۴۸ میلیون سهم از نماد «بجهرم» را خریداری کردند و اشخاص حقیقی، ۴۵ میلیون سهم را به فروش رساندند.

توسعه مولد نیروگاهی جهرم برخلاف دیگر نمادهای بازار سهام، در روزهای اوج بازار و عبور شاخص از مرز دو میلیون واحد ( اواسط مردادماه سال جاری) نیز بازدهی منفی برای سهامداران خود داشته و تعداد روزهای منفی این نماد بیشتر از روزهای مثبت آن بوده است. این در حالی است که بسیاری از نمادها در بورس و فرابورس با رشد شاخص، روند صعودی را در پیش گرفتند. «بجهرم» در سه ماه اخیر، تنها ۲۶ روز معاملاتی مثبت را تجربه کرده است. «بجهرم» در اواسط تیرماه سال جاری، به بالاترین حد قیمتی خود از زمان عرضه اولیه رسید و در محدوده قیمتی ۹۵۰ تومان معامله شد. اما روند نزولی و نوسان قیمتی توسعه مولد نیروگاهی جهرم، پس از این تاریخ شروع شد.

پربیننده ترین فروش ۱۱هزار و ۷۷۵میلیارد تومان از سهام عدالت ارزش سهام عدالت من (هفتم مهرماه) سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ صفوف فروش هر روز سنگین‌تر از دیروز می‌شوند پشت پرده دلار ۴۰تومانی در بورس کالا/ التهاب آفرینی بخاطر دور زدن بورس کالا فروش سهام عدالت چطور انجام می‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت توسعه مولد نیروگاهی جهرم حجم معاملات میلیون سهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران

مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ایران اعلام کرد: امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۱۹۰ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد. در مجموع ۲۳ جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، ۳۱۶۵ کیلو گرم شمش طلا مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است، از این پس علاوه بر واردکنندگانی که جهت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کرده بودند، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان که مشمول رفع تعهد صادراتی نبودند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود