Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نهاد مکتب راهیان حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان با همکاری آموزش و پرورش راه اندازی شده است و آمادگی پذیرش روزانه ۱۰۰۰نفر را در این مکتب داریم.

سردار "حسین معروفی" در دیدار مدیر کل و شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با وی بر ترویج مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مدارس تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری مراسم دهه شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد و افزود: آموزش و پرورش باید در این مراسم نقش پر رنگی داشته باشد.

معروفی با تاکید بر توجه ویژه به معیشت فرهنگیان اظهار کرد: معلمان در شرایط فعلی کرونایی با تحمل سختی ها در راستای پرورش فرزندان این مرز و بوم تلاش می کنند و نباید دغدغه مالی داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به رسالت فرهنگی سپاه و آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور است و اگر گیری در جامعه وجود دارد باید آن را در زیربنا  جستجو کرد و به زیربنا نیز باید توجه ویژه و اصولی شود.

معروفی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در آگاهی بخشی به افراد جامعه بیان کرد: اگر انسان در دین، اخلاق و علم آگاه تر شود نتیجه آن خلق انسان هایی مثل حاج قاسم سلیمانی است که در مکتب مدرسه تعلیم یافته است.

با تاکید بر آنکه مدارس الگو ساز هستند و باید در راستای تربیت  انسان هایی الگو و ستاره گام بردارند، گفت: شهیدحاج قاسم سلیمانی در جهان ستاره و الگوی عملی ملت هاست که در مدرسه و آموزش و پرورش، پرورش یافته و امروز جامعه بشری تشنه مکتب این شهید بزرگوار است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران  گفت: دشمن قدرت گرفتن ذره ای از خاک ما را ندارد پس باید مواظب باشیم جهاد، شهادت و مقاومت را که بال های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند از ما نگیرد.

معروفی تاکید کرد: آموزش و پرورش پایه و اساس تربیت انسان هایی متعهد و کارآمد در کشور است و پایه های اصلی انسان در طراز جمهوری اسلامی در این دستگاه مهم و زیرساختی بنا نهاده می شود.

وی گفت: در کنار آموزش و پرورش هستیم و با همکاری این نهاد راهیان مکتب حاج قاسم را در استان راه اندازی کرده ایم و آمادگی پذیرش روزانه ۱۰۰۰نفر را در این مکتب داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان حاج قاسم سلیمانی استان کرمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

رضا رضایی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد آزمون‎‌های پایه دهم و یازدهم و از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد آزمون‌های پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل حساسیت حوزه‌های امتحانات نهایی، تجهیزات خریداری و در بسیاری از حوزه‌ها نصب و تجهیزات مابقی تا زمان آغاز امتحانات تامین خواهد شد.

رضایی بیان کرد: ۲۵۴ حوزه اجرایی امتحانات نهایی و ۳۰ حوزه تصحیح در استان کرمان داریم که برای حوزه‌های امتحانی جنوب استان نیاز به تجهیزات سرمایشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از فردا نوبت اول کنکور در استان برگزار می‌شود، گفت: بخشی از کار به عهده وزارت علوم و بخشی به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: امسال تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان