Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی تیم فوتبال رئال مادرید را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد. یوویچ سال گذشته با قراردادی به ارزش ۵۴ میلیون پوند از آینتراخت فرانکفورت جدا شد و به کهکشانی‌ها پیوست.  

با این حال مهاجم صربستانی در نخستین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو نتوانست انتظارات را برآورده کند و در ۱۸ دیداری که برای رئال مادرید به میدان رفت فقط۲ گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه‌های رُم، آث میلان و اینتر میلان  به دنبال جذب یوویچ هستند. رسانه آ اس اسپانیا در گزارشی اعلام کرد منچستریونایتد هم به جمع باشگاه‌های خواهان این مهاجم ۲۲ ساله اضافه شده است.

بیشتر بخوانید

سیلوا: کنار آمدن با تصمیمات "اِمری" دشوار بود/ با او اختلاف نظر داشتم

رئال مادرید نیز مشکلی با جدایی موقت بازیکن صربستانی خود ندارد و از طرف دیگر یوویچ نیز قصد دارد به تیمی بپیوندد که فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه رئال مادرید باشگاه منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!