Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی عصر سه‌شنبه در کارگروه مهارت آموزش و اشتغال استان مرکزی، در اراک، اظهار کرد: سال‌های گذشته به طور ویژه در زمینه آموزش‌های مهارتی کار شده است و تمامی دستگاه‌ها نیز در این حوزه کارهایی انجام دادند اما حال این پرسش مطرح است که تا چه اندازه این مهم از اثر بخشی لازم برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محور توسعه هر بخش در استان اعم از اقتصادی، کشاورزی، صنعت، آی تی و خدمات بر مبنای کسب مهارت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: محدودیت‌های اعتباری موجب شده که دستگاه‌ها به سمت استفاده مشترک از امکانات موجود پیش روند.

وی گفت: می‌طلبد که از ظرفیت خالی دستگاه‌ها در اثر بخشی آموزش‌های مهارتی استفاده شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های محیط واقعی کار یک نوع استفاده بهینه از امکانات موجود است.

فرخی افزود: در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به طور قطع با کمبود وسایل آموزشی، امکانات و تجهیزات در مراکز آموزشی و واحدهای تولیدی مواجه نیستیم.

به گفته وی مهم‌ترین فعالیت در مرکز فنی و حرفه‌ای ایجاد گروه‌های مشترک برای افزایش مهارت آموزی، جلوگیری از موازی کاری و استفاده بهینه از امکانات داخلی است چرا که هر اندازه بتوان طرح‌های مشترک را اجرا کرد موفق تر خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: فنی و حرفه‌ای استان باید در راستای افزایش مهارت آموزی با دستگاه‌ها نشست‌های مشترک برگزار کند.

کد خبر 5036412

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی آموزش فنی و حرفه ای ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله فنی و حرفه ای دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • پیش‌بینی افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی