Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان سیب و سوران قاتلان فراری پس از ۳ سال فرار شناسایی و دستگیر شدند.

سردار "احمد طاهری افزود: در پی وقوع یک فقره قتل در دی ماه سال ۹۶، بلافاصله تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

اختلافات مالی به قتل 3 نفر در سیب و سوران ختم شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: با حضور ماموران در صحنه قتل، مشخص شد ۳ نفر به علت اختلافات مالی بر اثر اصابت گلوله به شدت مجروح و به علت شدت جراحات وارده در درمانگاه فوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق آثار جنایت با انجام یک سری تحقیقات گسترده میدانی و با جمع آوری سرنخ‌های موجود، عاملین این جنایت را که ۲ نفر بودند و از قبل با مقتولین اختلاف داشتند شناسایی و دستگیری آنان را دستور کار قرار دادند.

سردار طاهری عنوان کرد: با توجه به اینکه قاتلان پس از ارتکاب به این جنایت به مکانی نامعلوم متواری شده بود، تلاش پلیس برای دستگیری انان ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد متهمان در سطح شهرستان واصل شد.

غافلگیری 3 قاتل در سیب و سوران توسط پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کاراگاهان پلیس با دریافت این خبر بلافاصله وارد عمل شدند و با تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهمان را در یکی از روستا‌های شهرستان سیب و سوران شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۳ سال فرار دستگیر کردند.

او با اشاره به اعتراف این ۲ قاتل به جنایت ارتکابی به دلیل یکسری اختلافات مالی و انتقام جوئی، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس فرار جنایت قاتل اخبار حوادث سیستان و بلوچستان فرار انتقام قاتل فراری دام عکس فیلم ماه تجاوز اخبار تهران شهرستان ایران مرد تلگرام ساعت سیب و سوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مجید محبی گفت: ازمجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.
وی تاکید کرد: تمام تلاش مابر آن است تا ارتباط درمسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی‌ها در حال افزایش است.
وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه‌های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.
محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

 

 فعالیت سامانه بارشی از اواخر فروردین ماه ، باعث باران‌های سیل‌آسا و در پی آن طغیان رودخانه‌های فصلی شد که این وضعیت جوی منجر به بسته شدن مسیرها، اختلال در ترددها، آبگرفتگی معابر و خسارت به بخش‌های زیرساختی در نقاط مختلف جنوب استان شد که با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تا کنون بسیاری از مسیرها بازگشایی شده و با فروکش کردن طغیان رودخانه ها همه راه ها بازگشایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت