Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه هشتم مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاتلان فراری به دام افتادند

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان سیب و سوران قاتلان فراری که با انگیزه مالی و انتقامجوئی اقدام به ارتکاب قتل سه نفر کرده بودند، پس از ۳ سال فرار شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "احمد طاهری  افزود: در پی وقوع یک فقره قتل در دی ماه سال ۹۶، بلافاصله تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: با حضور ماموران در صحنه قتل، مشخص شد ۳ نفر به علت اختلافات مالی بر اثر اصابت گلوله به شدت مجروح و به علت شدت جراحات وارده در درمانگاه فوت می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق آثار جنایت با انجام یک سری تحقیقات گسترده میدانی و با جمع آوری سرنخ‌های موجود، عاملین این جنایت را که ۲ نفر بودند و از قبل با مقتولین اختلاف داشتند شناسایی و دستگیری آنان را دستور کار قرار دادند.

سردار طاهری عنوان کرد: با توجه به اینکه قاتلان پس از ارتکاب به این جنایت به مکانی نامعلوم متواری شده بود، تلاش پلیس برای دستگیری انان ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد متهمان در سطح شهرستان واصل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کاراگاهان پلیس با دریافت این خبر بلافاصله وارد عمل شدند و با تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهمان را در یکی از روستا‌های شهرستان سیب و سوران شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۳ سال فرار دستگیر کردند.

او با اشاره به اعتراف این ۲ قاتل به جنایت ارتکابی به دلیل یکسری اختلافات مالی و انتقام جوئی، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ناکامی سارقان مسلح طلافروشی در چابهار

با هوشیاری صاحب مغازه و حضور به موقع پلیس شهرستان چابهار نقشه سارقان مسلح که قصد سرقت طلافروشی را در این شهرستان داشتند نقش بر آب شد.

سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم  بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ۳ فرد ناشناس با صورت‌های پوشیده به ماسک قصد ورود به داخل مغازه طلافروشی در بازار زرگران شهر چابهار را داشته که با بسته بودن درب مواجه شده و اقدام به شلیک چند تیر به شیشه‌های مغازه کرده و پس از ناکامی در ارتکاب سرقت از محل متواری می‌شوند که ماموران سریعا در محل حاضر می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: ماموران پس از حضور در صحنه و اخذ اظهارات صاحب طلافروشی که عنوان داشت افراد ناشناس بوسیله یک دستگاه سواری پژو با صورت‌های پوشیده و مسلح به سلاح کلت کمری بوده که اقدام به تیراندازی به سمت شیشه مغازه کردند و ازآنجائیکه شیشه مغازه ایمنی و ضد گلوله می‌باشد پس از ناکامی در انجام سرقت طلا‌ها سریعا از محل متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به حضور به موقع پلیس در صحنه اظهار داشت: تحقیقات تکمیلی پس از وقوع حادثه توسط کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان انجام و با توجه به شناسایی متهمان، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

دستگیری ۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور

با تلاش شبانه روزی پلیس استان سیستان و بلوچستان ۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۰ فقره سرقت کشف شد.

سردار "احمد طاهری" جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۱۰ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

او افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های "زاهدان"، "نیکشهر"، "ایرانشهر"، "زابل"با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در پی دستگیری این سارقان، ۲ دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۷ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه از مالباختگان، به همراه ۳ قبضه سلاح گرم و چند قبضه چاقو و سلاح سرد از متهمان کشف شد.

سردار طاهری تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه و به عنف خودرو و یک فقره مسلحانه موتورسیکلت، و ۷ فقره سرقت به عنف و مسلحانه تلفن همراه و وجه نقد اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه بحمدالله با اقدام به موقع و هوشمندانه ماموران پلیس این سارقان دستگیر و اموال مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد، خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان عنوان داشت: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

جمع آوری ۱۴ خرده فروش و معتاد متجاهر در "کنارک"

سرپرست انتظامی شهرستان کنارک از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و جمع آوری ۱۲ معتاد متجاهر و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ " موسی معمری گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان به مدت ۲۴ ساعت به اجرا درآمد.

این مقام انتظامی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر، ضمن جمع آوری ۱۲ معتاد متجاهر و دستگیری ۲ خرده فروش مقادیری انواع مواد مخدر و آلات استعمال کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان کنارک با تقدیر از همکاری خوب مردم در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف پارچه‌های قاچاق در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۱۵۰ طاقچه پارچه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودروی ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخائی مقدم  گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان چابهار هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران این فرماندهی در بازرسی از آن ۱۵۰ قاچاق پارچه و فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.

سرهنگ کیخائی مقدم تصریح کرد: ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان مربوطه یکصد و پنجاه میلیون ریال برآورد شده که در این رابطه خودرو توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار بر مبارزه جدی با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: پلیس بدون اغماض با برهم زنندگان امنیت اقتصادی مردم برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی قاتل فراری سوخت قاچاق سرقت مسلحانه جانشین فرماندهی انتظامی استان استان سیستان و بلوچستان انتظامی شهرستان شهرستان چابهار پلیس آگاهی یک دستگاه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان