Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گوشیی‌های جی ال ایکس با اشاره به وقفه موقتی در توزیع گوشی‌های شاهین ۲ گفت: مشکل برطرف شده و این مدل از پنجشنبه و از طریق سایت قابل خریداری است.

مدیرعامل شرکت گوشی های جی ال ایکس (GLX) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با تصدیق اینکه توزیع گوشی‌های شاهین ۲ این شرکت با وقفه‌های کوتاه مدت مواجه بوده گفت: هم اکنون این توقف رفع شده و مشتریان پس از چند روز دیگر یعنی از پنجشنبه می‌توانند به صورت اینترنتی شاهین ۲را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سعیدی با بیان اینکه گوشی‌های ثبت نامی از این پس تا حداکثر ۷۲ ساعت به دست مشتریان خواهد رسید طولانی بودن مدت زمان تحویل مشتریان تا پیش از این را قبول کرد.   مدیرعامل شرکت جی ال ایکس در پاسخ به این سوال که برخی نمایندگی ها مبلغ جدید را با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به مشتریان اعلام کردند گفت: گوشی‌های جدید با همان قیمت قبلی به فروش می‌رسد و هرگونه افزایش قیمت تخلف است.     وی از ساخت گوشی‌های جدید به نام شاهین 3 با قدرت، سرعت و کیفیت بالای دوربین خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم این دستگاه برای نوروز 1400 به بهره‌برداری برسد.   سعیدی در رابطه با ضعف تبلیغات محصولات جی ال ایکس و بازاریابی گفت: متاسفانه هزینه ی تبلیغاتی که بتواند به نسبت گوشی های برند و پر فروش دیده شود بسیار بالاست و به همین دلیل بسیاری از مردم هنوز با کیفیت و قیمت مناسب گوشی های تلفن جی ال ایکس که با استانداردهای جهانی در ایران تولید می‌شود آشنایی ندارند.   به گزارش دانشجو، گرچه با توجه به نفوذ بالای برندهای معرف گوشی تلفن همراه در بازار ایران تعداد مشتری برای محصولات جی ال ایکس قابل ملاحظه نیست اما علی رغم بی اعتمادی و ناآشنایی مردم با این محصول تولید داخلی اکثر کسانی که از گوشی های جی ال ایکس به ویژه محصولات جدید آن استفاده کرده اند از کیفیت و خدمات این گوشی ساخت ایران در مقایسه با گوشی های خارجی به نسبت قیمت تمام شده رضایت کامل دارند. به عبارت دیگر برای خریداری موبایل های خارجی برند با کیفیت و امکانات برابر باید پول بیشتری پرداخت کرد و این درحالی است که گوشی های جی ال ایکس نسبت به گوشی های هم سطح کیفیت خود در سایر برندهای خارجی قیمت تمام شده کمتری دارد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت ارزان گوشی جی ال ا گوشی های جی ال ایکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،به نقل از اقتصاد آنلاین فبا مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.


قیمت روز انواع خودرو شاهین
برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۱۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۶,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۸۵,۰۰۰ ۶۲۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۴۷,۰۰۰ ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۳۹,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898904

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد