Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:19:50 GMT

مشکل کمبود و قطعی آب ۱۵ روستای مریوان برطرف شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۲۵۸۳

مشکل کمبود و قطعی آب ۱۵ روستای مریوان برطرف شد

محمد رشیدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طول ماه های اخیر ۱۵ روستای تابعه این شهرستان با جمعیت هشت هزار و ۵۰۰ نفری با مشکل قطعی و افت فشار آب روبرو بودند که این موضوع باعث نگرانی و دغدغه اهالی روستاها شده بود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب مریوان با اشاره به ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی تحت عنوان شرکت آب و فاضلاب افزود: پس از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی، اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات آب روستاهای دارای مشکل در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده اکنون آب شرب پایدار و کافی به صورت مستمر برای اهالی این روستاها تامین شده است، اضافه کرد: این کار موجب رضایت مندی بیش از ۲ هزار خانوار ساکن در این روستاها شد.

رشیدی یادآور شد: در روستاهای شارانی، رخیلان، وله ژیر، بالک، درزیان و کلکه جان با حفر چاه جدید آب شرب و تجهیز و بهره برداری از آن توانستیم مشکل افت فشار و قطعی آب را برای دراز مدت برف طرف کرده و رضایت اهالی را بدست آوریم.

وی ادامه داد: برای حل مشکل کم آبی در روستاهای محمده و برده رشه مهندسی مجدد و نصب الکتروپمپ جدید، در روستای کال علیا مهندسی مجدد و نصب الکتروپمپ شناور و در روستای کال سفلی نیز مهندسی مجدد و نصب الکتروپمپ شناور و الکتروپمپ جدید انجام شد.

رشیدی گفت: در روستای درگاه شیخان با تغییر روش نصب و مهندسی مجدد الکتروپمپ شناور، در روستای سرنژمار از طریق مهندسی مجدد و تعمیق و لایه روبی الکتروپمپ شناور، در روستای اسلام دشت با بهسازی و لایروبی چشمه و در روستای گمار لنگ با مهندسی مجدد الکتروپمپ شناور و افزایش دبی، تامین آب پایدار با موفقیت انجام شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب مریوان تاکید کرد: در سایر روستاهایی که احیانا دچار مشکلات کمبود یا افت فشار آب هستند، بتدریج و طی برنامه‌هایی که تدوین شده، تامین پایدار آب شرب انجام خواهد شد تا بتوانیم هرچه بیشتر رضایت روستانشینان را جلب کنیم.

مریوان در ۱۳۰ کیلومتری غرب سنندج واقع شده و امور آب این شهرستان به ۴۳ هزار مشترک خدمات می‌دهد.

برچسب‌ها مریوان کم آبی آب و فاضلاب توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کم آبی آب و فاضلاب توسعه روستایی مریوان کم آبی آب و فاضلاب توسعه روستایی اخبار کنکور الکتروپمپ شناور مهندسی مجدد آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد به منظور توسعه شبکه، گاز شهری قسمتی از کرج را در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ قطع نماید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان البرز،  این شرکت در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج کوچه های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی،گنجی، حافظ،گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما، و فرعی های منشعب در روز چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403 از ساعت 8 تا 16 قطع نماید.  

از ساکنین محترم درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی نمایند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد گردید.

 شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن 194 مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند