Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، شهاب حسینی با فیلم «هزارتو» و مینا وحید با فیلم «بعد از تو» جایزه بهترین بازیگر مرد و ‌زن سیزدهمین جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کردند.

«بعد از ‌تو» را فرهاد نجفی ساخته است که با نام one night in tehran (یک شب در تهران) در چندین جشنواره خارجی جوایزی به دست آورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر مینا وحید، تیرداد کیایی دیگر بازیگر این فیلم است که هنوز در ایران اکران عمومی نشده است. مینا وحید چندی پیش هم برای بازی در فیلم کوتاه «کرمچاله» جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین المللی فیلم مادرید را به دست آورد.

سیزدهمین جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو که به عنوان اولین جشنواره مستقل ایرانی در خارج از کشور برگزار می شود، امسال از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ سپتامبر برابر با ۲۹ شهریور تا ۴ مهر به دلیل ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

در این رویداد «هزارتو» علاوه بر جایزه بازیگری، توانست جایزه بهترین فیلم، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی را از آن خود کند. فرشاد محمدی هم برای فیلم «ما همه با هم هستیم» جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت.

کد خبر 5036635 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم هزارتو مینا وحید شهاب حسینی سانفرانسیسکو چهل سالگی دفاع مقدس تئاتر ایران برنامه تلویزیونی هفته دفاع مقدس شبکه پنج سیما فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم مستند جشنواره فیلم مقاومت ویروس کرونا فیلم کوتاه سینمای مستند شبکه یک سیما جایزه بهترین مینا وحید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهم‌تر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهم‌ترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی