Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@04:43:42 GMT

واکنش ارسلان مطهری به خبر جنجالی دوپینگش

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۲۸۸۴

واکنش ارسلان مطهری به خبر جنجالی دوپینگش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ارسلان مطهری با مجید نامجو مطلق و صالح مصطفوی به مشکل خورده است. او از زمان حضور در نفت با صالح مصطفوی مشکل داشت چراکه آنالیزور سابق منصوریان می گفت ارسلان بازیکن 90 دقیقه نیست. علت دلخوری اخیر مطهری هم تعویضش در بازی پاختاکور بوده است. منتهی بعضی از کانال های هواداری خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه تست دوپینگش مثبت شده است! مطهری اما با تعجب در واکنش به این شایعه می گوید اصلا تست دوپینگ نداد که جوابش مثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

252 252

کد خبر 1438101

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد