Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین جشنواره بسیج سازندگی استان زنجان، از سه خادم حسینیه اعظم زنجان که موفق به کسب رتبه در این جشنواره شده بودند تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نخستین جشنواره بسیج سازندگی استان زنجان با هدف ترویج حرکت‌های جهادی در جامعه، ایجاد جذابیت برای جهادگران، استعدادیابی جهادگران و تجلیل از آثار جهادی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعداد نفرات شرکت کننده در این جشنواره 116 نفر و آثار ارسالی 436 اثر بود که 328 اثر  عکس، 12 اثر مستند، 86 اثر کلیپ، 2 اثر پوستر و هشت اثر ایده وتجربه توسط شرکت کنندگان به دبیرخانه اولین جشنواره بسیج سازندگی و مجمع جهادگران استان ارسال شده بود، همچنین حسن ترخوانه، سیامک انصاری و حمید کریمی داوری آثار ارسالی را بر عهده داشتند.

 

از بین 116 نفر شرکت کننده، سه نفر از خادمین حسینیه اعظم حائز رتبه های برتر شده و در سالن ولایت سپاه استان از آنها تقدیر به عمل آمد.

 

در این جشنواره از مجید عباسی در بخش عکاسی از گروه‌های جهادی، ابوالفضل پناهی با اثر مستند بسیج ورزشکاران در ساخت خانه و مجتبی شهامی با اثر مستند حسینیه اعظم در خدمت رسانی به سیل زدگان خوزستان تجلیل شد.

 

در آیین اختتامیه این جشنواره از 48 نفر از خیرین، گروه های جهادی وکارآفرینان برتر استان و شهرستان های تابعه تجلیل شد.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: خادمین حسینیه اعظم زنجان جشنواره بسیج سازندگی معرفی برگزیدگان جشنواره بسیج سازندگی حسینیه اعظم تجلیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر

نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» روز گذشته به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد. در این همایش عباسپور رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان، حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان و بهمنی مسئول امور هنری اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.

در حاشیه برگزاری این همایش حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: نخستین همایش خوشنویسی کاتبان وحی توسط انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشنویسی هنری مقدس و ماندگار در خدمت حق و حقیقت است، ادامه داد: قرآن و آیات کلام الله مجید برکات و ثمرات بی‌بدیل در رشد و شکوفایی اندیشه والای انسانی دارد و بی تردید وقتی هنر خوشنویسی به خدمت کتاب قرآن در می‌آید اعتلا پیدا می‌کند.

رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با اهداف برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت: کشور ما در عرصه هنر خوشنویسی، پیشتاز بوده و به دنبال ترویج فرهنگ و معارف قرآنی با استفاده از ابزار هنر هستیم.

وی با بیان اینکه نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» در کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد، افزود: در این همایش هر کدام از هنرمندان خوشنویس یک یا چند آیه از قرآن را کتابت کردند.

صابری با اشاره به برگزاری این همایش در سال‌های بعد خبر داد و گفت: آثار کتابت شده به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده می‌شود و به دنبال چاپ این آثار نیز هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل