Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش ایرنا ، ارژنگ عزیزی روز چهارشنبه در جلسه بررسی اراضی واگذار شده به شرکت بازرگانی شاهد برای اجرای منطقه ویژه اقتصادی شهرستان نمین اظهارداشت: تمامی زیرساخت‌ها لازم برای راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری در سطح ۲ هزار و ۵۵ هکتار صورت ایجاد شده و  بر اساس رایزنی‌های کارشناسی و فنی شرکت بازرگانی شاهد صلاحیت‌های اجرایی را برای انجام این پروژه مهم کسب و اقدامات مناسبی در ۲ سال گذشته توسط همین شرکت در استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا مقدمات لازم را برای سرمایه‌گذاری خارجی در این منطقه انجام دهیم . زیرا سرمایه‌گذاری خارجی یکی از مهم‌ترین پارامترهای توسعه و عمران و آبادانی استان است.

وی افزود: از ۲ هزار و ۵۵ هکتار زمین منطقه آزاد تجاری ۱۰۰ هکتار برای توسعه فضای گلخانه‌ای و کشت در محیط بسته نیز در نظر گرفته شده است و با پیگیری ‌دست‌اندرکاران سازمان جهاد کشاورزی استان شاهد به ثمر نشستن این طرح خواهیم بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت: آماده‌سازی زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری و اختصاص ۱۰۰ و یا ۲۰۰ هکتار زمین برای توسعه فضای گلخانه‌ای فرصت بسیار مغتمی است تا با بهره‌برداری از امکانات موجود منطقه زمینه‌های لازم برای تولید و ایجاد اشتغال در سال جهش تولید فراهم شود.

خلیل نیکشاد افزود: در توسعه فضای گلخانه‌ای باید زیرساخت‌های لازم برق و گاز بویژه حقابه موردنیاز برای تامین نیاز آبی محصولات کشت شده فراهم شود و اگر مشکلی در خصوص آب نداشته باشیم این طرح با موفقیت اجرا و به بهره برداری خواهد رسید

اردبیل یکی از استان‌های برتر کشوری در توسعه فضای گلخانه‌ای است و علاوه بر طرح‌های عظیمی که در مناطق شمالی استان در قالب توسعه شرکت شهرک‌های کشاورزی اجرا می‌شود، در سطح ۳۲ هکتار نیز در منطقه سامیان و نمین اردبیل اجرا شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی فصلنامه علوم و فنون کشت های گلخانه ای اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اردبیل وزارت جهاد کشاورزی اردبیل اخبار کنکور توسعه فضای گلخانه ای منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار