Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صمیمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به ۶ دهیاری استان سمنان برای خرید ماشین آلات سنگین به منظور رونق روستاها پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: تکمیل و تقویت تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین مورد نیاز در روستاها زمینه‌ساز جهش تولید، آبادانی و خودکفایی روستاهای استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اظهار داشت: تسهیلات خرید تجهیزات و ماشین آلات با نرخ سود هشت درصد به دهیاری‌های استان سمنان پرداخت می‌شود.
به گفته صمیمیان، ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی به دهیاران استان سمنان برای تامین تجهیزات و ماشین آلات در بخش‌های مختلف مانند کشاورزی، گردشگری، اقتصادی و تولیدی صرف می‌شود.

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات و ارائه بسته‌های حمایتی، موثر در اشتغالزایی و آبادانی روستاها است و این رویکرد در استان سمنان دنبال می‌شود.
صمیمیان تصریح کرد: دهیاران، سفیران سلامت، فرهنگ و آبادانی هستند و باید با جدیت و رفتار مسوولانه برای تحول و جهش تولید در روستاها تلاش کنند.
 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اظهار داشت: در کنار پرداخت تسهیلات به دهیاران، از محل‌های اعتباری مختلف برای اشتغالزایی و نگهداشت جمعیت در روستاها تسهیلات پرداخت می‌شود.

۴۶ هزار خانوار با جمعیت ۱۴۲ هزار تن در بیش از ۵۴۹ روستای استان سمنان زندگی می کنند. سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.

برچسب‌ها سمنان توسعه روستایی دهیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان توسعه روستایی دهیاران سمنان توسعه روستایی دهیاران اخبار کنکور استان سمنان ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند