Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایپانیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی انتصاب عليرضا رزم حسيني، به‌عنوان وزير جديد صنعت، معدن و تجارت، را تبريك گفت.

متن پيام سيدجواد سليماني به شرح زير است:

برادر ارجمند جناب آقاي مهندس عليرضا رزم حسيني

وزير محترم صنعت، معدن و تجارت

رأي بالای نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي در خانه ملت به جنابعالي، بيانگر حسن نظر و اعتماد به يكي از مديران جهادی، شايسته، باكفايت و با سابقه در سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید، ثمره تجربيات گران‌بهاي جنابعالي در چندين دهه فعاليت در عرصه‌هاي مختلف مديريتي، راهگشاي مسير وزارت‌خانه مهم و راهبردي صنعت، معدن و تجارت، چه در بخش توسعه صنايع و معادن كشور و چه در عرصه تجارت و بازرگاني خواهد بود.

حضور جنابعالي در نقش راهبر و هدايتگر مجموعه صنعت، معدن و تجارت، زمينه‌ساز آرامش و اطمينان خاطر در ميان صنعتگران و تلاشگران و ثبات قدم در ادامه مسير حركت جهادي تا دستيابي به اهداف والاي كشور در امر بومي‌سازي و توسعه اقتصادي با بهره‌گيري از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي داخلي خواهد شد.

اينجانب به نمايندگي از مجموعه بزرگ كاركنان و كارگران خدوم و متعهد گروه خودروسازي سايپا، انتصاب جنابعالي را به‌عنوان وزير صنعت، معدن و تجارت تبريك عرض نموده و ضمن اعلام آمادگي گروه سايپا براي پيگيري و اجراي تدابير و راهبري جنابعالي در عرصه صنعت خودرو، توفيق روزافزونتان را از درگاه ايزد منان مسألت دارم.

 

سيدجواد سليماني

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سایپا خودروسازی صنعت خودرو پیام تبریک وزیر صمت علیرضا رزم حسینی پارسی خبر معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی