Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی نقدی، سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان امروز گفت: ستاد تنظیم بازار استان قیمت هر کیلوگرم مرغ را ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت تخم مرغ عمده فروشی و خرده‌فروشی را ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده است.

او با بیان اینکه فروش مرغ و تخم مرغ در گیلان غیر از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تخلف است، افزود: واحد‌های صنفی که غیر از مصوبات ستاد تنظیم بازار عمل کنند جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه به دلیل حضور مستمر بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف مرکز گیلان و تعزیرات حکومتی گیلان در ساعات کاری صبح تا ظهر، میزان تخلفات در بازار کمتر است ، تصریح کرد: برای پایش و کنترل مستمردر بازار، بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی نوبت عصر هم حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی ستاد تنظیم بازار اخبار اقتصادی ستاد تنظیم بازار سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 750641

دیگر خبرها

  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست