Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سمنان گفت: پارک بانوان سمنان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین پارک‌های بانوان در کشور است که عملیات اجرایی آن این روزها شتاب بیشتری گرفته است و همزمان با میلاد خانم فاطمه زهرا (س) در بهمن ماه امسال به روی بانوان شهر اخلاق گشوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید محمد ناظم‌رضوی در نشست مشترکی که با حضور مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سمنان و مشاور شهردار در امور بانوان برگزار شد، اظهار کرد: بانوان شهر به مکانی که مختص خودشان باشد و در آن به راحتی به فعالیت‌های ورزشی بپردازند نیاز دارند و ما باید پاسخگوی نیاز آنان که نیمی از شهروندان ما را تشکیل می‌دهند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پارک پنج هکتاری دارای زمین‌های اسکیت، ورزش صبحگاهی، تنیس روی میز، تنیس، مینی گلف، بدمینتون، والیبال، والیبال ساحلی و بسکتبال است و تصمیم داریم با افزایش فضای در نظر گرفته شده برای این پارک بخشی از آن را هم به رشته جذاب و پرهیجان پینت بال یا تیر و کمان اختصاص دهیم.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: برای اتمام این مجموعه بزرگ و سرعت بخشیدن به ساخت آن نیازمند تأمین اعتباراتی هستیم که امیدواریم از سوی استانداری و با حمایت مسئولان شهرستان و استان محقق شود.

ناظم‌رضوی ابراز امیدواری کرد: این پارک همزمان با میلاد خانم فاطمه زهرا (س) در بهمن ماه امسال به روی بانوان شهر اخلاق گشوده شود.

مهسا شاه‌محمدی، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سمنان نیز در این نشست، گفت: با پیگیری‌های و تلاش‌های معاون عمرانی استاندار و شهردار سمنان پروژه پارک بانوان بعد از ۱۱ سال سردرگمی از سر گرفته شد و بالاخره بانوان مرکز استان هم داشتن فضایی اختصاصی را در این شرایط حساس تجربه خواهند کرد.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده با خانم ابتکار امیدواریم بتوانیم بودجه‌ای را برای این پروژه مهم جذب کنیم تا ساخت این پارک تسریع شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سمنان همچنین خواستار ایجاد بازارچه در این پارک شد و گفت: در این بازارچه بانوان استان که مشاغل خانگی دارند می‌توانند به صورت موقت و فصلی اقدام به فروش محصولات خود کرده و در جهت کمک به اقتصاد خانواده خود گام بردارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم

راهپیمایی از کانون بسیج جوانان تا میدان امام خمینی برگزار شد و در پایان این راهپیمایی از ماموران انتظامی قدردانی و تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان