Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر رئیس خانه مطبوعات استان بوشهر و کشور گفت: با توجه به شرایط خاص به لحاظ شیوع بیماری و ویروس کرونا متاسفانه نتوانسته ایم در خدمت همه عزیزان خبرنگار و فعالان رسانه استان باشیم.

مازیار هوشمند در آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر با گرامیداشت یاد مرحوم غلامرضا قاضی زاده و یعقوب علیزاده اظهار کرد: جا دارد که از تلاش کادر درمان در راستای مبارزه با ویروس کرونا تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که در هفت ماه اخیر با جانفشانی و ایثار بی نظیر خود در تلاش برای حفظ سلامت هموطنان ما بوده اند.

وی اظهار کرد: جشنواره مطبوعات در سه بخش حرفه ای، موضوعی و ویژه برنامه ریزی شده بود که حدود ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از بین ۲۰۵ خبرنگار و رسانه بوده است که این آثار طبقه بندی شده در بخش های مختلف طنز، مقاله، صفحه آرایی، گرافیک، خبر، تیتر و... توسط گروهی از کارشناسان بررسی و داوری شده است.

این مسئول اظهار کرد: در بخش موضوعی به سه موضوع مهم حقوق شهروندی، اقتصاد مقاومتی، و محیط زیست و آب پرداخته شده است. با توجه به اینکه عسلویه پایتخت انرژی ایران نام گرفته، بخش ویژه به این منطقه مهم و استراتژیک اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: استاندار محترم خوشبختانه همواره حامی مطبوعات بوده و در جریان برگزاری این جشنواره نیز پیگیر بوده است. تصویب و ابلاغ الزام پیوست فرهنگی برای پروژه های استان بوشهر که به تازگی انجام شده اقدام قابل تقدیر و مهمی است.

رئیس خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: مقرر شده است که مجموعه ای از پتروشیمی های منطقه و صنایع مستقر در استان بوشهر بخش ویژه ای را برای موضوعات فرهنگی تخصیص بدهند.

رسانه ها خود را با شرایط جدید وفق بدهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: با بحران شیوع ویروس کرونا، اهالی رسانه توانسته اند با تلاش ویژه خود نقش مهمی در اطلاع رسانی، آموزش و ارتقا فرهنگ داشته باشند. همچنین رسانه ها در ایجاد همدلی و کمک به حفظ آرامش مردم موفق ظاهر شدند.

فاطمه کرمپور افزود: با توجه به تغییرات و شرایط جدید حاکم در دنیا لازم است که رسانه ها نیز بتوانند با سیاست های جدید و برنامه ریزی صحیح خود را با شرایط وفق بدهند.

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی هنری عسلویه که قریب به ۱۰ سال از کلنگ زنی آن گذشته بود شروع به کار کرده و انتظار ما این است که در مدت زمان کمتر از ده ماه به بهره برداری برسد. مجتمع هلدینگ خلیج فارس قول داده است در این پروژه همکاری و کمک لازم را انجام داده و همچنین در ساخت شهرک سینمایی نیز همکاری و همراهی لازم را داشته باشد.  

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر روز چهارشنبه ۹ مهرماه ۹۹ در تالار لیان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره مطبوعات حقوق شهروندی خبرگزاری ها اقتصاد مقاومتی جشنواره مطبوعات استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر و حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان استانی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار شد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی گروه‌های سرود دختر و پسر استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

وی افزود: «امید مهرنیا»، مسئول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان و داور ویژه این جشنواره بود که آقایان «اکبر ابراهیمی» مسئول موسیقی صدا و سیمای مرکز بوشهر و «فرهی» وی را در امر داوری همراهی کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بود که توسط مسئول خانه سرود و موسیقی بسیج در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد برگزیدگان سرود دختر و پسر در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسر و همخوان برتر دختران، رهبر برتر با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی گفت: همچنین گروه‌های برتر نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد

.

کد خبر 6089387

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد