Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:08:19 GMT

حدود نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۶۱۷۳

حدود نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی «مورتان» مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی «جکیگور» با اجرای کمین هدفمند، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان که خود را در کمین و محاصره مرزداران می‌دیدند و توان مقابله با آنان را نداشتند از محل متواری که پس از تعقیب و گریز طولانی خودروی حامل مواد مخدر از ناحیه لاستیک مورد اصابت گلوله قرار گرفت و قاچاقچیان پس از پیاده شدن از خودرو با برجا گذاشتن محموله مواد مخدر محل را ترک کرده و مرزداران موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی حامل مواد مخدر، ۴۰۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

وی با تأکید بر عزم جدی مرزبانی در برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: دستگیری قاچاقچیان در دستور کار است و مرزداران استان با هوشیاری کامل در راه مبارزه با مواد مخدر این بلای خانمان سوز در جامعه تا پای جان تلاش خواهند کرد.

کد خبر 5036915

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی سیستان و بلوچستان مواد مخدر چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس کرمانشاه شیوع کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان