Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:39:01 GMT

اسنپ از جایزه بزرگ ۱۰۰میلیون تومانی خبر می‌دهد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۷۹۹۳

اسنپ از جایزه بزرگ ۱۰۰میلیون تومانی خبر می‌دهد

اسنپ در کمپین تبلیغاتی جدید خود، با معرفی جامع سرویس‌های مختلفش، جوایز ویژه‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است. این کمپین با شعار «اسنپ جوابه» از تاریخ ۹ مهر آغاز شده و تا ۲۳ آبان ادامه دارد. قرار است یکی از کاربران خوش‌شانس اسنپ در قرعه‌کشی پایانی این کمپین جایزه اصلی را که ۱۰۰میلیون تومان پول نقد است، برنده شود؛ علاوه بر این در زمان برگزاری کمپین، هر هفته جوایز هیجان‌انگیزی برای کاربران در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی اسنپ، برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ ۱۰۰میلیون تومانی کافی است تا پایان زمان کمپین حداقل از ۳ سرویس مختلف این اپلیکیشن استفاده کرده باشید. بنابراین تا ۲۳ آبان فرصت دارید تا با ثبت سفارش در حداقل ۳ سرویس از سرویس‌های خودرو، پرواز، غذا، سوپرمارکت، پزشک و مشاور، خدمات پرداخت (خرید شارژ سیم‌کارت، بسته اینترنت و پرداخت قبض) شانس خود را برای برنده شدن این جایزه بزرگ امتحان کنید. برای اطلاع از شرایط شرکت در قرعه‌کشی و برندگان جوایز هفتگی و برنده جایزه بزرگ می‌توانید به سایت اسنپ مراجعه کنید.

اسنپ با تمرکز بر ۶ خدمت درخواست خودرو، خرید بلیت هواپیما، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت، مشاوره پزشکی آنلاین و خدمات پرداخت (شامل خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض) قصد دارد تا سوپر اپلیکیشن خود را به عنوان بستری یکپارچه به کاربرانش معرفی کند؛ اپلیکیشنی که نیازهای متعدد را به شکلی هوشمند، آسان و به طور یکجا برطرف می‌کند.  

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسنپ جایزه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی دومین دوره جشنواره بزرگ اصناف این بانک، روز دوشنبه سوم اردیبهشت، با حضور نمایندگانی از واحدهای نظارتی بانک برگزار شد و طی آن برندگان سه فقره جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی 200 میلیون ریالی، 223 جایزه امتیاز تسهیلات 5 میلیارد ریالی، 520 جایزه امتیاز تسهیلات 2 میلیارد ریالی و 635 جایزه امتیاز تسهیلات 1 میلیارد ریالی مشخص شدند.

در دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک که با شعار «این تجارت سودمند است» از دهم شهریور تا پایان دی‌ماه سال 1402 برای مشتریان بخش اصناف بانک تجارت برگزار شد، بالغ بر 176 هزار نفر از مشتریان بخش اصناف حایز شرایط شرکت در این قرعه‌کشی بودند و مجموع امتیازات کسب شده آنان برای شرکت در قرعه‌کشی به حدود 304 میلیون امتیاز بالغ شد.

اسامی برندگان جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت شامل صاحبان واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و رسته‌های گوناگون آن‌ها بزودی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید