Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله ربانی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به ارزیابی فدراسیون اسکواش، اظهار کرد: در ارزیابی فصل تابستان  فدراسیون اسکواش کشور، هیأت اسکواش استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و همدان به عنوان استان‌های اول تا سوم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: فاکتورهای این ارزیابی شامل بخش‌های مختلف از جمله تفاهم نامه‌ها، ایجاد کورت، ورزشکاران سامانه مبین، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌ رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت اسکواش استان همدان با بیان اینکه همدان طی شش ماه گذشته، فعالیت‌های خوبی در این رشته ورزشی داشته است اضافه کرد: از ابتدای شروع به کار در هیأت اسکواش براساس یک برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت  اقدامات خوبی برای ارتقای جایگاه ورزش اسکواش استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازیکنان اسکواش مشکلی برای تمرین و آموزش ندارند گفت: در استان همدان استقبال خوبی از ورزش اسکواش صورت پذیرفته که به زودی این رشته را در تمام شهرستان‌ها فعال خواهیم کرد و آمار بازیکنان را افزایش خواهیم داد.

ربانی‌مهر افزود: در حوزه اطلاع رسانی برنامه‌های خوبی با همکاری رسانه‌ها پیش‌بینی کردیم، در این رشته نمی‌توان ساکت و چراغ خاموش حرکت کرد باید اسکواش را با همکاری رسانه‌ها به جامعه معرفی کنیم .

وی با بیان اینکه هر روز خبرهای خوبی در ورزش اسکواش استان همدان خواهیم داشت اظهار کرد: به زودی برنامه‌های هیأت استان را برای روز جهانی اسکواش اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان اسکواش اسکواش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر