Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج مبتنی بر گام دوم انقلاب که به تایید مقام معظم رهبری نیز رسیده، دومین سند کشوری در زمینه تربیت است و نقشه‌های راه‌ سند نیز تعبیه شده که درهفته بسیج رونمایی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سفر نظارت بر استان‌ها از برنامه‌های سال گذشته بود اما به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاد، اظهار داشت: هدف از این سفرها رصد فعالیت‌ها در موضوع بسیج، ورود به تنگناها، بررسی بودجه‌ها و اصلاح و تکمیل برنامه‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تغییر در برنامه‌های بسیج رخ داده است که سال جاری سال آزمون و سال 1400 سال اجرای این اتفاقات است که تهیه سند راهبردی 10 ساله بسیج مبتنی بر گام دوم انقلاب که به تایید مقام معظم رهبری نیز رسیده و دومین سند کشوری در زمینه تربیت می‌باشد و نقشه‌های راه‌ سند نیز تعبیه شده و در مجموعه بسیج با نخبگان و خبرگان اقدامات لازم برای اجرایی شدن این سند مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: احیای پایگاه بسیج در مساجد، تقویت فضای مجازی، تقویت بسیج زنان، تقویت بسیج دانشجویی، تقویت برنامه‌های کمک مومنانه، تقویت جهش تولید که اشتغال در صدر آن می‌باشد و تقویت روشنگری و بصیرت‌افزایی که 8 میلیون نفر تا سال 1400 تحت پوشش قرار می‌گیرند که تا کنون دو مرحله عملیاتی رزمایش در این راستا برگزار شده و این موارد از جمله راهکارهای اجرایی شدن این سند هستند.

رئیس بسیج مستضعفین: هدف مجامع بسیج در استان‌ها استفاده از ظرفیت مردمی برای رفع مشکلات استرئیس بسیج مستضعفین: امنیت امروز کشور مثال‌زدنی است/ بسیجیان با تمام قوت در راستای تحقق بیانیه گام دوم تلاش کنندرئیس سازمان بسیج مستضعفین: پایگاه‌های مقاومت در راستای بیانیه گام دوم تفکر راهبردی داشته باشند

  سلیمانی گفت: در این تحول جدید برنامه‌ریزی به خود استان‌ها واگذار شده و تهران تنها اهداف را مشخص می‌کند که نماز و فرهنگ مواسات، همدلی و فقرزدایی، فرهنگ کار و تولید، تحکیم بنیاد خانواده، نشاط و تفریحات سالم در سال جاری مورد توجه قرار می‌گیرد و در موضوع داخلی، تعلیم و تربیت 8 میلیون جوان پای کار که مطالبه مقام معظم رهبری نیز بوده و یک حرکت عمومی در جهت تحقق گام دوم انقلاب است، مورد توجه قرار می‌گیرد که در برخی از شهرستان‌ها از جمله سمنان، بابلسر و بندرعباس رخ داده است.

وی با اشاره به بخشی از صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص مردم سالاری که فرمود:«شرکت در انتخابات تنها نشانه مردم سالاری نیست»، اظهار کرد: این اقدامات ذکر شده تلاش را برای تحقق جنبه‌های مردم سالاری افزایش می‌دهد لذا  این سند در هفته بسیج رونمایی می‌شود که رئیس قرارگاه در محلات امام جماعت و بسیج حکم کارگردان این برنامه‌ها را دارد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح تاکنون به صورت آزمایشی برگزار شده که قبل از اجرای این طرح 300 نفر در راهپیمایی عفاف و حجاب شرکت کردند اما بعد از اجرای طرح 10ها هزار نفر در راهپیمایی حاضر شدند.

فرمانده سپاه استان: به دنبال رفع مشکلات نواحی سپاه هستیم

سردار علی‌محمد اکبری در ادامه این جلسه بیان کرد: مجموعه ادارات استان در راستای امورات بسیج خصوصاً در ارتباط با حلقه‌های شجره طیبه صالحین و قرارگاه فرهنگی مخصوصا قرارگاه مواسات از همان ابتدا با تاکید مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد که باید شکرگزار و سپاسگزار این فعالیت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعه مصلی و سپاه تعاملات خوبی با یکدیگر دارند که تأثیرات فرهنگی خوبی در استان ایجاد کرده است،  ادامه داد: طرح صالحین در استان برای اولین بار تشکیل شد که ابلاغ سراسری گرفت و بسیار اثرگذار بود، همچنین قرارگاه سایر شهرستان‌ها با حضور ائمه جمعه در جلسات و مطالبه نماینده ولی فقیه در این حوزه سبب پیشرفت بسیاری شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از نواحی تازه تاسیس هستند و امکانات اولیه را ندارند اما به دنبال رفع مشکلات هستیم تا انتظارات مقام معظم رهبری در این خصوص را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/7540/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین مقام معظم رهبری برنامه ها استان ها گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود