Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: شهاب حسینی با فیلم هزارتو و مینا وحید با فیلم بعد از تو جایزه بهترین بازیگر مرد و زن سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کردند.

به گزارش ایرنا، بعد از تو را فرهاد نجفی ساخته است که با نام one night in tehran (یک شب در تهران) در چندین جشنواره خارجی جوایزی به دست آورده بود.

علاوه بر مینا وحید، تیرداد کیایی دیگر بازیگر این فیلم است که هنوز در ایران اکران عمومی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینا وحید چندی پیش هم برای بازی در فیلم کوتاه کرمچاله جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین المللی فیلم مادرید را به دست آورد.

سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو که به عنوان اولین جشنواره مستقل ایرانی در خارج از کشور برگزار می‌شود، امسال از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ سپتامبر برابر با ۲۹ شهریور تا ۴ مهر به دلیل ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

در این رویداد هزارتو علاوه بر جایزه بازیگری، توانست جایزه بهترین فیلم، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی را از آن خود کند. فرشاد محمدی هم برای فیلم ما همه با هم هستیم جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهاب حسینی مینا وحید سانفرانسیسکو بازیگر جشنواره جایزه بهترین مینا وحید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان