Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرتضی فرخی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم توزیع هفت هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مانند سال‌های گذشته پویشی را به نام پویش مشق احسان دنبال می‌کند تا نیاز دانش آموزان استان قزوین به بسته نوشت افزار را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد: این ستاد در سال تحصیلی امسال اقدام به تهیه و توزیع هفت هزار بسته نوشت افزار کرده است که امروز تمامی این بسته‌ها در بین نیازمندان توزیع شد.
وی تصریح کرد: ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها ۲۰۰ هزار تومان است که ۲۵ درصد آن را خیران استان قزوین تامین کرده اند.
این مسوول با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان"جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: تمامی لوازم بسته‌های نوشت افزار در سراسر کشور در کارگاه‌های تولیدی داخلی تامین شده که این مهم اقدام موثری در زمینه رونق و جهش تولید در موضوعات نوشت افزار است.
فرخی گفت: این بسته‌ها شامل کیف، جامدادی، مداد، خودکار، دفتر و...است که امیدواریم با توزیع آنها، دغدغه لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان برطرف شود.
در این مراسم، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و سایر مسئولان استانی و شهری حضور داشتند.
در سال تحصیلی جاری ۲۳۵ هزار دانش آموز در دو هزار و ۳۰۰ واحد آموزشی استان قزوین تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها مدارس نوشت افزار ایرانی بازگشایی مدارس دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس نوشت افزار ایرانی بازگشایی مدارس دانش آموزان مدارس نوشت افزار ایرانی بازگشایی مدارس دانش آموزان اخبار کنکور بسته نوشت افزار استان قزوین دانش آموزان بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم

علم نجوم یکی از قدیمی‌ترین شاخه‌های علمی در ایران محسوب می‌شود که شخصیت‌های مطرح و صاحب نامی در این حوزه فعالیت داشته اند. مسئول رصدخانه ماهانی از انگیزه‌های دانش آموزان برای ادامه در این رشته که این میراث از گذشته به ما رسیده است می‌گوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود