Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@19:16:32 GMT

تصاویر| ستاره محبوب فوتبال زنان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۱۹۳

تصاویر| ستاره محبوب فوتبال زنان

آفتاب‌‌نیوز :

این تابستان سوپرلیگ زنان انگلیس شاهد حضور ستاره‌های بزرگی بود که یکی از آنها الکس مورگان آمریکایی است، بازیکنی که سال‌ها در تیم ملی کشورش درخشید و قهرمان جام جهانی‌ هم شده. علاوه بر آن در مدت زمان کوتاهی که پیش از این در اروپا بازی کرده، همراه لیون قهرمان لیگ قهرمانان اروپای زنان هم شده بود اما بسیاری اعتقاد دارند که الکس از تیم جدیدش تاتنهام بزرگ‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپرز کم‌افتخار

تاتنهام باشگاهی است که خودش را بین باشگاه‌های بزرگ انگلیس جا داده و در لیگ برتر انگلیس یکی از تیم‌های بیگ‌سیکس است اما افتخارات کمی دارد. نکته جالب اینکه در بخش زنان هم این باشگاه دست‌کمی از بخش مردان ندارد. آنها هیچ‌گاه در سوپرلیگ زنان که بالاترین سطح مسابقات‌شان محسوب می‌شود جام نگرفته‌اند. نکته جالب اینکه ۲ فصل پیش آنها با نایب‌قهرمانی در لیگ چمپیون‌شیپ به سوپرلیگ رسیدند و فصل قبل هم در فصلی که نیمه‌تمام ماند، هفتم شدند. اسپرز در بخش زنان چندان تیم ایده‌آلی برای بازیکنی نیست که بسیاری وقتی حرف از فوتبال زنان می‌شود نام و چهره او را به یاد می‌آورند. در واقع می‌توان گفت بهتر بود الکس به تیم‌هایی همچون چلسی، منچسترسیتی و آرسنال فکر می‌کرد که سابقه قهرمانی یا نایب‌قهرمانی در فصول اخیر را داشته‌اند.

آمادگی

باید این مسئله را هم در نظر گرفت که الکس مورگان بعد از حاملگی و تولد فرزندش حدود یک سال است بازی نکرده و احتمالاً باشگاه‌هایی مثل چلسی و منچسترسیتی که قهرمان و نایب‌قهرمان فصل پیش بوده‌اند، نخواستند با جذب او در شرایط فعلی ریسک کنند. حالا در تاتنهام، الکس این فرصت را دارد که کم‌کم به شرایط آرمانی برگردد. اگر نگاهی به آمار مورگان در رده باشگاهی بیندازیم هم متوجه خواهیم شد که مثل رده ملی درخشان نیست. الکس در اورلاندو پراید تیم قبلی‌اش در ۵۴ بازی ۱۸ گل زده و فصل ۲۰۱۹ فقط در ۶ بازی توانست برای این تیم بازی کند. این آمار کاملاً با آمار ۱۰۷ گل ملی در ۱۶۹ بازی در تضاد است. الکس سال ۲۰۱۹ در جام جهانی‌ با ۶ گل همراه مگان راپینو و الن وایت آقای‌گل شد. او در هر ۲ قهرمانی آمریکا در جام‌های جهانی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ نقش کلیدی داشت. در هر صورت الکس امیدوار است همکاری خوبی با تاتنهام داشته باشد که به سود طرفین باشد و خاطره خوبی در اولین حضورش در انگلیس از خودش با پیراهن شماره ۱۳ سفید به جای بگذارد.

اینستاگرام

این روزها شبکه‌های مجازی در ورزش و به‌خصوص فوتبال حرف اول را می‌زنند. الکس مورگان ۳۱ ساله هم از مطرح‌ترین ورزشکارها در اینستاگرام است. او ۹,۲ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. نکته طعنه‌آمیز این است که صفحه تیم زنان تاتنهام تنها ۳۵۸ هزار دنبال‌کننده دارد که خیلی از آنها هم به خاطر الکس این صفحه را دنبال می‌کنند. در واقع دنبال‌کنندگان تاتنهام به اندازه ۴ درصد دنبال‌کنندگان مورگان هم نیستند. با این حال می‌توان گفت جذب مورگان حتماً برای مطرح‌تر شدن تیم تاتنهام در فوتبال زنان مفید خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال الکس مورگان فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تراکتور به دنبال ابوالفضل جلالی!

به گزارش ورزش سه، این تصویر خوشحالی جالب ریکاردو آلوز است که بعد از قطعی‌شدن پیروزی تراکتور مقابل فولاد انجام داده است. ریکاردو دوباره به صدر جدول پاسورهای لیگ برتر صعود  کرده و اینطور به بازیکنان پایینتر از خود نگاه می‌کند.

ریکاردو با این پاس گل  در حالی به صدر صعود کرده که مجموع پاس گل‌هایش در لیگ برتر ایران به عدد ۲۳ رسیده است. الوز البته تمام تلاش خود را می‌کند تا رکورد ۱۴ پاس گل سعید صادقی در لیگ بیست و یکم را بشکند و بهترین گلساز لیگ برتر ایران لقب بگیرد.

البته در مورد یکی از پاس گل‌های او مناقشه وجود دارد. در دیدار تراکتور و پیکان که با پیروزی ۲-۰ تراکتور همراه بود، او در صحنه گل تراکتور روی گل اثر گذاشت اما بسیاری این پاس را به نام او ثبت نکرده‌اند.

با این حال ستاره تراکتور خود را در صدر جدول گلسازان لیگ می‌بیند و فعلا از جلالی جلوتر است اما اگر دوباره افت کند و پاس گل ندهد، ستاره استقلال به سرعت او را پشت سر خواهد گذاشت.

نکته جالب اینکه در بازی فولاد نیز این شجاع بود که سانتر ریکی را با یک قیچی خوب تبدیل به گل کرد تا کاپیتان تراکتور الوز را از افت خارج کرده باشد.

دیگر خبرها

  • اتفاقی که فقط در ایران نگرانی دارد؛ دلواپسان به دنبال وضع دوباره ممنوعیت؟
  • ستاره تراکتور به دنبال ابوالفضل جلالی!
  • ستاره مشهور آمریکا: تیم کی‌روش اتحاد تیم 98 را نداشت
  • از شرافت فوتبال دفاع می‌کنیم‌/ هر روز باید دنبال زمین تمرین می‌گشتیم
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید