Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاتنهام به دنبال مهاجم برزیلی بنفیکا است. 

کارلوس وینیسیوس، مهاجم 25 ساله و برزیلی باشگاه بنفیکا توجه سران تاتنهام را برای تقویت خط حمله خود جلب کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، سران تاتنهام به طور جدی در تلاش هستند تا کارلوس وینیسیوس، مهاجم برزیلی باشگاه بنفیکا را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات دو باشگاه بر سر انتقال قرضی وینیسیوس با بند خرید همچنان ادامه دارد. آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی ناپولی مجددا به تاتنهام پیشنهاد شد اما ژوزه مورینیو، سرمربی باشگاه تاتنهام تمایلی به جذب او ندارد. گفتنی است که تاتنهام تاکنون پیشنهاد به اینتر برای جذب میلان اشکرینیار ارائه نداده است. کارلوس وینیسیوس تا سال 2024 با بنفیکا قرارداد دارد. 

همچنین بخوانید:

ویرا، رییس بنفیکا: پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای کارلوس وینیسیوس را رد کردم

تفاوت عجیب در اعلام نام آقای گل لیگ پرتغال

رسمی؛ کارلوس وینیسیوس، مهاجم ناپولی به بنفیکا پیوست

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارلوس وینیسیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود

وینگر انگلیسی پس از حواشی فراوان در اسپانیا احیا شد و ممکن است در این کشور بماند.

طرفداری | میسون گرینوود، وینگر ۲۲ ساله و انگلیسی منچستریونایتد که به صورت قرضی در ختافه بازی می کند، احتمال ماندن در این تیم را در سر راه خود می بیند.

به گزارش اتلتیک، ختافه مذاکرات بر سر تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود را با منچستریونایتد آغاز کرده است. این وینگر 22 ساله در 32 بازی برای ختافه، ده گل زده و شش پاس گل داده است. منچستریونایتد ترجیح می دهد گرینوود را در انتقالی دائمی بفروشد و از فروش او درآمد کسب کند اما در صورت عدم دریافت پیشنهادی مناسب، ممکن است این انتقال قرضی را نیز در نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد