Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه 99.3 درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: دو روستای سربیشه و چشمه‌قاسم از توابع بخش بازفت شهرستان کوهرنگ با صرف 11 میلیارد ریال اعتبار از طریق اتصال به شبکه سراسری برق‌دار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود : این روستاها با احداث سه هزار و 401 متر شبکه فشار متوسط، سه هزار و 519 متر شبکه فشار ضعیف و نصب  سه دستگاه ترانسفورماتور kva25 برق‌دار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 741 روستا در استان چهارمحال وبختیاری از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: برق‌رسانی به روستاهای دور افتاده با توجه به ظرفیت کشاورزی و فعالیت‌های تولیدی این مناطق زمینه‌ساز توسعه اقتصادی، اجتماعی و ... خواهد بود.

فرهزاد گفت: روستای سربیشه دارای 10 خانوار و روستای چشمه‌قاسم پنج خانوار است.

انتهای پیام/68024/م

منبع: فارس

کلیدواژه: برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز خیرفام اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی به سامانه خدمات ۱۲۲ در خصوص کمبود فشار آب و قطعی آب در برخی مناطق کوی دانشگاه اکیپ اتفاقات و کارشناسان امور جهت بررسی موضوع در ساعات مختلف به منطقه اعزام و با بررسی بعمل آمده محل حادثه را پیدا و با توجه به معیوب شدن شیر فلکه سایز ۲۰۰ چدنی و همچنین ترکیدگی لوله آب شرب که باعث کم آب شدن این مناطق شده بود اقدام به تعویض شیر فلکه و ترمیم شکستگی کردند.   وی افزود: با اقدامات انجام شده مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه نقده مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار