Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روحانی رئیس جمهور در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: تولید بایوفسفات و بذر هیبریدی کشاورزی حرکت بسیار مهم است و می‌تواند محصولات ما را افزوده و به چند برابر برساند، تولید این محصولات از نظر امنیت غذایی اقدامات بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این افتتاح ها از نظر شکل محتوا و اهمیت با افتتاح های ۲۵ هفته قبل بسیار متفاوت است. این پروژه ها از نظر علم و فناوری بسیار با اهمیت هستند.

رئیس جمهور گفت: نسل جوان دانش آموخته در شرکت های دانش بنیان فضایی برای فعالیت و تعالی علم و دانش خود دارند. در این مدت ۷ سال تلاش های خوبی در زمینه ارتقای شرکت های دانش بنیان شده و تعداد این شرکت ها به نسبت ۷ سال پیش ۱۰۰ برابر شده است.

روحانی بیان کرد: جوانان و تحصیل‌کردگان ما در این شرکت های جذب می شود البته جوانان ما که در کشورهای خارجی نیز هستند در این شرکت ها فعالیت می کنند و به این وسیله به کشور برمی گردند.

 در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در ایران کروناویروس شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است

رئیس کل گمرک عراق با اشاره به بازدید خود از ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و مشاهده دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت)، تاکید کرد: آی‌هیت، نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه جانبه علمی‌ و فناوری ایران است و دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی نیز قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، حسن حمود حسانی، مشاور وزیر مالیه و رئیس کل گمرک عراق با ابراز خرسندی از حضور در آی‌هیت اظهار کرد: کالاهایی که در خانه نوآوری و فناوری ایران به نمایش گذاشته شده از سطح تکنولوژی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به پیشرفت چشم‌گیر بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران، افزود: به نظر من آی‌هیت نماد افتخار ایرانیان است و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در تمام زمینه‌های علمی‌ و فناوری نشان ‌می‌دهد.

حسانی تصریح کرد: دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است. این شرکت‌ها با کمک نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی، دانش را به فناوری (محصول یا خدمات) و در نتیجه ثروت تبدیل کرده‌اند.

به گفته وی، ارتقای کیفیت و کاهش قیمت محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی بسیار ارزشمند است و سبب شکل‌گیری اتفاقات خوبی برای ایران خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی